جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
برانکو:
سرمربی پرسپولیس تهران درباره مصدومیت هافبک تیمش گفت: او در این مدت پاداش‌ها را از دست می‌دهد، تیم ملی را از دست می‌دهد و از طرف ما هم جریمه در انتظارش خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۱۳۴
تیتر 20 - برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: از طرف خودم به ملت ایران بابت حادثه نفتکش ایرانی تسلیت می‌گویم و امیدوارم این حوادث کمتر شود اما زندگی ادامه دارد. ما فردا با گسترش فولاد بازی داریم آنها تیمی هستند که نسبت به هفته گذشته تغییرات زیادی داشته‌اند.

او ادامه داد: گسترش نسبت به پارسال تغییرات زیادی داشته، یکی دو ماه پیش هم مربی‌اش را تغییر داده است، فیروز کریمی به جای لوکا بوناچیچ آمده و از وقتی که کریمی آمده یک حرکت عالی را این تیم در پیش داشته است، ۲۰ امتیاز از ۱۱ بازی کسب کرده، یک تیم بسیار سازماندهی شده در انتظارمان است.

برانکو ادامه داد: بازی این تیم مقابل سپیدرود و فولاد را دیدم، تیمی است که سخت می‌بازد اما ما به دنبال این هستیم که بازی خوبی انجام بدهیم و برد شیرین مقابل سیاه‌جامگان را هم ادامه بدهیم، با تمام احترامی که برای گسترش فولاد قائل هستیم. در مورد پرسپولیس باید بگویم ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم متأسفانه کمال هم به خاطر کم توجهی که در استخر داشت اخیراً دچار مصدومیت شده، اما نوراللهی عملاً حق بازی دارد و بقیه بازیکنان هم در سلامت کامل هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بیان داشت: همیشه تکرار می‌کنم که ما همان اهداف تعیین شده‌مان را دنبال می‌کنیم و در هر بازی با تمام شور و اشتیاق تلاش می‌کنیم که بهتر ظاهر شویم و به پیروزی برسیم. قبل از هر چیزی امتیاز مهمترین مسئله است، در هر بازی برای برد، برد و برد به میدان می‌رویم، اطمینان دارم هوادارانمان هم مثل گذشته با شور و حرارت به تیم کمک خواهند کرد تا ما به اهدافمان برسیم، از آنها دعوت می‌کنم همانطور که در مشهد در ورزشگاه حضور داشتند در این بازی هم حضور پرشماری هم در ورزشگاه داشته باشند.

برانکو درباره اینکه اگر سربازی عالیشاه تمام شود با توجه به اینکه او بازیکن پرسپولیس است، به این تیم باز می‌گردد یا خیر، افزود: در مورد عالیشاه خبری به صورت رسمی ندارم اما تا جایی که می‌دانم او با ما قرارداد دارد و بازیکن ماست.

سرمربی کروات درباره بی احتیاطی کامیابی نیا، اظهار داشت: من با شما موافقم، کامیابی‌نیا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید مراقب سلامتی‌اش باشد چه در تمرین، چه در مسابقه و چه بیرون از فوتبال، اما بیشتر از همه خود این بازیکن ضربه خورد و باید حداقل یک ماه بیرون از فوتبال باشد. او در این مدت پاداش‌ها را از دست می‌دهد، تیم ملی را از دست می‌دهد و از طرف ما هم جریمه در انتظارش خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص ریکاوری ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی عنوان کرد: کی‌روش برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد از جزئیات هم استفاده کند تا تیم ملی موفق باشد. من قبلاً گفتم، یک سال قبل گفتم، دو سال قبل هم گفتم که پرسپولیس در هر لحظه از تیم ملی حمایت می‌کند و هرگز بازیکنانش را برای حضور در تیم ملی منع نمی‌کند، بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار و اولویت است و برای هر باشگاهی هم افتخار خواهد بود که ملی‌پوشان زیادی داشته باشد و انتظار داریم که تیم ملی به موفقیت برسد./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز