جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
نورافکن پنجمین پست‌اش در استقلال را هم تجربه کرد.
کد خبر: ۲۲۱۹۲
تیتر 20 - در بازی امروز استقلال مقابل پدیده، شفر پست جدیدی را برای امید نورافکن تعریف کرده بود. استقلال که از زمان حضور شفر علاقه زیادی به عمق زدن پیدا کرده، بازیکنان با پای مخالف را در دو سمت خط حمله به کار می‌گیرد. تا قبل از مصدومیت شجاعیان و محسن کریمی این دو بازیکن دو وینگر استقلال بودند.

شجاعیانِ چپ پا در سمت راست به بازی می‌رفت و محسن کریمی راست پا هم مهاجم سمت چپ استقلال بود. ولی با مصدومیت این دو بازیکن، شفر نفرات جدیدی را جایگزین این دو کرد. در بازی امروز فرشید اسماعیلی در سمت چپ قرار گرفت و امید نورافکنِ چپ پا هم وینگر سمت راست بود. پستی که شاید تا دقیقه ۸۵ خیلی جواب نداد، ولی بالاخره یک پنالتی را برای استقلال گرفت. این پنجمین پست این فصل نورافکن بود.

امید نورافکن فصل را به عنوان هافبک دفاعی استارت زد. امید در بازی با استقلال‌خوزستان، تراکتورسازی(رفت و برگشت)، پدیده، ذوب‌آهن، سپیدرود، فولاد، سپاهان برای استقلال در پست تخصصی‌اش بازی کرد. ولی اوج‌گیری و علاقه شفر به فرشید باقری و همچنین افت زکی‌پور، فکر حضور نورافکن در دفاع چپ را به سر سرمربی آلمانی برد. با محرومیت زکی‌پور به‌خاطر درگیری در دربی، نورافکن در بازی بعد از آن مقابل سیاه‌جامگان به دفاع چپ برگشت. بعد از دربی هم در بازی با پیکان، نفت آبادان، استقلال‌خوزستان، ایرانجوان و سایپا در این پست غیرتخخصی بازی کرد و زکی‌پور را روی نیمکت قرار داد.

این دو پست بیشترین مناطقی از زمین بود که نورافکن در این فصل آن را لمس کرد. ولی مناطق دیگری هم بودند که نورافکن در آن جا به کار گرفته شود. امید در بازی با پارس‌جنوبی‌جم یکی از دو مهاجم استقلال بود که در سمت راست خط حمله به بازی گرفته شد. نورافکن در بازی جام حذفی مقابل گلگهر سیرجان هم هافبک چپ تیم بود./نود
برچسب ها: پرسپولیس نورافکن
ارسال نظرات
موضوعات روز