سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
اظهارات مهاجم سابق پرسپولیس در مورد تاریخ درست عقد قرارداد با این تیم امیدها برای لغو محرومیت قرمزها از پنجره نقل و انتقالات تابستانی را بر باد داد.
کد خبر: ۲۲۳۱۳
تیتر 20 - اظهارات مهاجم سابق پرسپولیس در مورد تاریخ درست عقد قرارداد با این تیم امیدها برای لغو محرومیت قرمزها از پنجره نقل و انتقالات تابستانی را بر باد داد.

پرسپولیس بعد از شکایت ریزه اسپور به خاطر عقد قرارداد با بازیکنی که با تیمی دیگر قرارداد بسته محکوم و از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

  مدیران باشگاه از همان زمان تاکید داشتند که قبل از قرارداد طارمی با تیم ترکیه ای با او قرارداد بسته اند و اسنادی نیز در همین راستا منتشر کردند.

پرسپولیسی ها از اعتراض به رای فیفا و مراجعه به دادگاه CAS صحبت کردند و این امیدواری را بوجود آوردند که حداقل محرومیت یک پنجره نقل و انتقالاتی را لغو کنند.

شب گذشته اما مهدی طارمی در مصاحبه با برنامه 90 علنا اعتراف کرد که قراردادی در تاریخ ادعا شده با پرسپولیس منعقد نکرده و باشگاه بواسطه یک مصاحبه کذب از قول او این ادعا را مطرح کرده است.

طارمی تاکید کرد که با هماهنگی مدیران وقت باشگاه به فیفا دروغ گفته اند در حالی که قرارداد اصلی با پرسپولیس را بعد از امضای قرارداد با ریزه اسپور امضا کرده است.

به این ترتیب مشخص شد محکومیت پرسپولیس به خاطر عدم صداقت از سوی فیفا جریمه ای به حق بوده و طبعا با این اعتراف قرمزها امیدی برای کاهش محرومیت خود ندارند.

حالا این سوال مطرح است که با توجه به اعتراف صریح طارمی به دروغ گویی مدیران باشگاه و سندسازی آیا با مدیران وقت پرسپولیس و البته شخص طارمی که آنها را همراهی کرد برخوردی صورت خواهد گرفت؟

گفتنی است  فیفا تنها با بخششی موافق است که ریزه اسپور هم موافق باشد مثل جریمه نقدی 750 هزار یوریی. محرومیت پرسپولیس از پنجره زمستانی و تابستانی به خاطر جنبه ی عمومی تخلف است و به هیچ وجه فیفا از آن نمی گذرد تا همه بازیکنان و باشگاه ها متوجه باشند به طور همزمان نمی توانند با دو باشگاه ها وارد مذاکره و عقد قرارداد شوند./نامه
برچسب ها: پرسپولیس برانکو
ارسال نظرات
موضوعات روز