پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک
در حاشیه‌ی هفتمین دوره‌ی همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت و با حضور مسئولین بانک ایران زمین ، شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و خبرنگاران، « نشست آغاز ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک برگزار شد.»
کد خبر: ۲۲۳۴۴
بانکداری باز، یک تغییر پارادایم اجتناب ناپذیر

تیتر20 - سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اعلام کرد: «با توجه به رویکرد این بانک به عنوان بانک دیجیتال ، نیازهای مشتریان  با دقت بررسی و با استفاده از ابزارها و شاخصهای الکترونیکی، محصولات خود ارائه میشود. وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با سرعت تکنولوژی، سرعت ارائه محصولات این بانک نیز افزایش یابد».

فرهاد اینانلویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، توجه به فینتکها را مهم دانست. وی  با اشاره به امنیت بالا و تیم توسعه حرفهای فینوتک ابراز امیدواری کرد با استفاده از این پلتفرم،  توسعه بازار و دستیابی به تراکنشهای بیشتر در صنعت بانکداری میسر شود. وی ارائه Open API توسط بانکها و تغییر طرز تفکر موجود در نظام بانکی را مهم بر شمرد. 

مدیر عامل شرکت ارتباط فردا، سید حامد قنادپور گفت: «باید پذیرفت، که در تمامی صنایع نیاز به دسترسی به سرویسهای بانکی به شکل ساده‌تر وجود دارد و این موضوع بدون تعامل بانک‌ها امکان پذیر نیست. وی با ابراز خرسندی از اضافه شدن بانک ایران زمین به همکاران فینوتک، افزود، نوآوری باز یک تغییر پارادایم است که باید آن را پذیرفت و فینوتک یکی از بازیگران اصلی این تغییر پارادایم است.»

مهسا خمیسی مدیر فینوتک صحبتهای خود را با مروری بر عملکرد فینوتک آغاز کرد. خمیسی گفت:« اکنون پس از گذشت یک سال، با توسعه همکاری با سرویس دهندگانی مانند شرکت نوآوران امین در حوزه بازار سرمایه و بانک ایران زمین در حوزه بانکداری، تعداد سرویسهای فینوتک از 11 سرویس به عدد 41 افزایش پیدا کرده و این پلتفرم از بانکداری باز به نوآوری باز ارتقا یافته است. همچنین تعداد مشتریان فینوتک به عدد 160 رسیده است». وی دریافت کارمزد از سرویسهای بانکی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم فینوتک اعلام کرد؛ موضوعی که قبل از این کمتر در نظام بانکداری اتفاق افتاده بود. خمیسی از سندباکس فینوتک به عنوان یکی از ابزارهای خوب این پلتفرم یاد کرد. 

خمیسی با اشاره به آغاز همکاری فینوتک و بانک ایران زمین و اضافه شدن 10 سرویس این بانک بر روی فینوتک، این موضوع را حاصل عملگرایی و همافزایی دو مجموعه دانست. وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت بانکها و دیگر سرویس دهندگان، گام بزرگی در توسعه پلتفرم نوآوری باز برداریم.

در پایان ایرجی زاده مدیر بانکداری مجازی بانک ایران زمین ابراز امیدواری کرد تا در کنار فینوتک تجربه کاربری در استفاده از خدمات مالی و پرداخت را در بستری امن برای مشتریان، توسعه و بهبود یابد. 

عبدالرضا شریفی حسینی معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده و علی نوروزی مدیرعامل شرکت نوآوران امین از دیگر میهمانان این مراسم بودند.
ارسال نظرات
موضوعات روز