سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
«جین وست» در ایران شعب فراوانی دارد و معمولا حراج‌های 5 روزه‌ای، هر بار برای یکی از اقلام خود در نظر می‌گیرد. حراج شلوارهای این برند از 4 بهمن ماه آغاز شده است و تا 9 بهمن، به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۲۳۶۱
اگر شلوارتان 2 تا شد؛ از «جین‌وست» هدیه بگیرید!

تیتر20 - زمانی «یکی بخر، دو تا ببر!» را فقط روی شیشه اغذیه فروشی‌های متوسط می‌دیدیم که یک غذای لذیذ مانند پیتزا را پشت شیشه می‌گذاشتند و این شعار را سر می‌دادند تا خریدار حتی اگر تمایلی به خرید نداشت با وسوسه یک سود هیجانی به وجد بیاید و پایش به داخل مغازه باز شود.

 بماند که چقدر این شعار واقعی بود و بماند که با یک دو دوتا چهار تای ساده می‌شد به سلامت مواد مصرفی استفاده شده در آن غذا شک کرد و آب دهان را به سختی فرو داد و چشم‌ها را بست و رد شد. 

بعد از آن این شعار بیشتر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به چشم می‌آمد و با خرید 2 رب گوجه فرنگی سومی را رایگان در سبد خریدمان می‌گذاشتیم. 

این شد که عبارت «یکی بخر، دو تا ببر!» به ترفندی برای فروش بیشتر اقلام فروشگاه‌ها تبدیل شد.

اما... این جمله وسوسه انگیز‌تر از آن بود که به مواد غذایی و خوراکی محدود شود؛ تا جایی که با یک سرچ ساده در گوگل شما می‌توانید یک آیفون بخرید و دو تا تحویل بگیرید.

 آن هم چه تحویلی... پیشنهاد می‌کنیم در این مواقع این که دومین کالا چه چیزی هست و شما چقدر سود می‌کنید کمی حساس‌تر باشید. چرا که ثابت شده این جمله هرچقدر هم وسوسه‌انگیز باشد امکان دارد پایه و اساس درستی نداشته باشد و صرفا یک ترفند باشد.

در این میان برندهای پوشاک و لوازم خانگی هم عقب ننشستند و حوالی این جمله مانورشان را آغاز کردند.

«با اولین خرید بالای 200 هزار تومان خرید بعدی با 50 درصد تخفیف»
«یک تی شرت بخر، دو تا ببر»
حتی «با خرید ماشین ظرف شویی، اتو را رایگان به منزل ببرید» و «کارت هدیه بگیرید» و ...

هرچقدر از جادویی بودن این جمله صحبت کنیم تا زمانی که خودتان با یک پیام تبلیغاتی شال و کلاه نکرده باشید و با هزار آرزو برای یک خرید به صرفه راهی آدرس درج شده در آن پیام  نشده باشد متوجه نخواهید شد که چرا هنوز هم این جمله کاربرد دارد و از آن استفاده می‌شود.

شلوارتان که 2 تا شد؛ از «جین‌وست» هدیه بگیرید!

باید اعتراف کنم که تا هفته پیش که یک پیام تبلیغاتی از برند «جین وست» را باز کردم و خبردار شدم که با خرید یک کفش، دومی هدیه‌ای از این برند است؛ هیچ وقت وسوسه به اینگونه خریدها نشده بودم.

اما در کمال ناباوری این خبر درست بود و تنها با جفت کردن پاهایم کنار هم و نگاه کردن به آن‌ها بود که تصمیم گرفتم قلم به دست بگیرم و بنویسم: با خرید دو شلوار، 1 شلوار هدیه بگیرید (فقط 5 روز)...

«جین وست» یک برند پوشاک استرالیائی است که در این 45 سالی که از تاسیسش می‌گذرد به یکی از محبوب‌ترین برندهای پوشاک در استرالیا و آسیا تبدیل شده است.

این برند در ایران شعب فراوانی دارد و معمولا حراج‌های 5 روزه‌ای، هر بار برای یکی از اقلام خود در نظر می‌گیرد. حراج شلوارهای این برند از 4 بهمن ماه آغاز شده است و تا 9 بهمن، به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

در این برند از پوشاک و کفش زنانه و مردانه و بچه‌گانه می‌توانید خرید خوبی داشته باشید.

شاید «جین وست» با تغییر «یکی بخر دو تا ببر» به « دو تا بخر سه تا ببر» خواسته تابوی این جمله تبلیغاتی را بشکند و تعریف خوبی از حراج‌های این چنینی در ذهن‌ها به جای بگذارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز