پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
مهدی طارمی سوژه این روزهای فوتبال ماست. از همبازیان سابقش در پرسپولیس بگیرید تا علی دایی و حتی مجتبی محرمی که کمتر مصاحبه می‌کند و حرف می‌زند اما...
کد خبر: ۲۲۳۹۲
تیتر 20 - مهدی طارمی سوژه این روزهای فوتبال ماست. از همبازیان سابقش در پرسپولیس بگیرید تا علی دایی و حتی مجتبی محرمی که کمتر مصاحبه می‌کند و حرف می‌زند اما...

بهتر است خودتان تازه‌ترین حرف‌های مدافع چپ تاریخی پرسپولیس و تیم ملی را بخوانید که خواندنی است.

* برنامه ۹۰ را دیدید؟
متأسفانه دیدم و تأسف هم خوردم!

* برای برنامه ۹۰؟!
نه آقاجون! عادل و ۹۰ که کار خودشان را می‌کنند. منظور من مهدی طارمی بود. طرف دروغ هم بلد نبود بگوید. واقعاً متأسفم!

* شما یکی از منتقدان طارمی در ماه‌های اخیر بودید، چرا؟
باز هم باید بگویم متأسفانه آب و هوای تهران به بعضی فوتبالیست‌ها نمی‌سازد.

* یعنی چه؟ واضح‌تر می‌گویید؟
بعضی‌ها با موی صاف و ظاهری ساده به تهران می‌آیند و بعد از مدتی شروع به پوشیدن شلوارهای تنگ و پاره پوره می‌کنند. ژل می‌زنند و موهایشان را اتو کرده و یادشان می‌رود از کجا آمده‌اند و گذشته خود را فراموش می‌کنند. من از همان اوایل مهدی طارمی را شناختم، قبل از همه!

* چطور؟
اتفاقاً می‌خواستم به عادل هم زنگ بزنم و در خصوص حرف‌های طارمی توضیح بدهم. روزنامه خبرورزشی اولین بار بحث بخشیدن جایزه سازمان لیگ توسط طارمی را مطرح کرد. من به خود شما هم آن موقع گفتم که مبارک خودش باشد. این حرف من را شما چاپ کردید که حاج‌حسین هدایتی تماس گرفت و گفت این ماشین را بگیر، من برای طارمی جبران می‌کنم.

* و جبران کرد...
بله! ۱۲۰ میلیون تومان به طارمی داد در حالی که جایزه سازمان لیگ ۴۰ میلیون تومان می‌ارزید. در واقع طارمی ۳ برابر آن جایزه را گرفت، آن وقت هر جایی می‌نشیند حرف از بخشیدن ماشین خود به من می‌زند. همه هم می‌گویند چقدر پسر بامعرفتی است! شما در برنامه ۹۰ هم دیدید که به هدایتی می‌گفت حاجی به عشق خودت برمی‌گردم. جای دیگری هم گفت به عشق پرسپولیس برگشتم تا دین خود را ادا کنم! کدام‌یک را باید باور کنیم؟ طفلکی دروغ گفتن هم بلد نبود.

* منظور طارمی این بود که برگشت تا پرسپولیس قهرمان شود.
مگر طارمی مارادوناست که پرسپولیس را یک‌تنه قهرمان کرده باشد؟ با این صحبت‌ها هم خودش را خراب کرد و هم باشگاه پرسپولیس و همه را زیر سؤال برد. او منفور بود و با این حرف‌ها منفورتر شد!

* شما غصه نخورید! همین طارمی دو، سه سال دیگر یا شاید هم بیشتر با سلام و صلوات به پرسپولیس برمی‌گردد. حالا می‌بینید!
امثال این آقا باید دیگر خواب پرسپولیس را ببینند. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و جای چنین بازیکنانی نیست. طارمی اگر راست می‌گفت، باید حداقل تا پایان فصل صبر می‌کرد و بعد می‌رفت.

* ولی او مدعی است با رفتن به الغرافه حدود ۶۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس درآمدزایی کرده است.
این پول کو؟ کجاست؟

* بعد از صدور ITC طارمی توسط پرسپولیس، به حساب باشگاه واریز خواهد شد.
بعضی چیزها با پول جبران نمی‌شود. به نظر من، طارمی پرسپولیس را خیلی ارزان فروخت.

* با کریم باقری که صحبت می‌کردیم، می‌گفت به هر حال نسل جدید عوض شده و فرق می‌کند.
نسل جدید و قدیم ندارد. طارمی جوری صحبت می‌کرد که انگار هیچ گناهی نداشته است. او در دو،‌ سه سال گذشته هم پرسپولیسی‌ها را خون‌دماغ کرد تا تمدید کند و سر تمرینات پیش‌فصل حاضر شود. آیا این معنای تعصب است؟

* آخر بی‌تعارف تعصب دیگر خریداری در فوتبال امروز ندارد. خود شما پشیمان نیستید که قید آپارتمان اقدسیه را زدید تا در پرسپولیس بمانید؟
۶ آپارتمان در اقدسیه! بانک تجارت ۱۲ میلیون تومان برای یک سال به من می‌داد که پول آپارتمان شمال شهر یک میلیون تومان بود. من می‌توانستم ۶ آپارتمان در اقدسیه بخرم.

* کشاورز هم شما را می‌خواست؟
بله ولی پول کمتری می‌داد. به هرحال هر چه بود گذشت. خدابیامرز پدرم و بچه‌ محل‌هایم به همراه علی‌آقا پروین از من خواستند در پرسپولیس بمانم و پشیمان هم نیستم. تصمیمی بود که با قلب خودم گرفتم و هنوز روی آن ایستاده‌ام./خبرورزشی
برچسب ها: طارمی پرسپولیس
ارسال نظرات
موضوعات روز