شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
روز گذشته یک مهاجم آفریقایی، سرمربی استقلال تهران را در اینستاگرام دنبال کرد تا سوژه خبری فوتبال ایران شود.
کد خبر: ۲۲۴۸۶
تیتر 20 - متیو روسیک، مهاجم 27 ساله اهل زیمباوه، به عنوان دومین خرید خرید زمستانی آبی‌ها معرفی شده و قرار است او نیز مانند هرمان کامرونی به تهران سفر کند.

روسیک پرورش یافته آکادمی باشگاه چارلتون آتلتیک انگلستان است. او پس از بازی در تیم دانشگاه پرتوریا، در سال 2011 به عضویت تیم جومو کاسموس در کشور آفریقای جنوبی در آمد و در یک فصل 14 بازی و 8 گل را دراین تیم به ثبت رساند.

متیو، فصل بعد راهی تیم کیزر چیِفس شد و تا سال 2015، در 28 بازی، 3 گل را برای این تیم به ثمر رساند. او در این تیم دو بار پیاپی به مقام قهرمانی آفریقای جنوبی رسید.

در سال 2015، روسیک راهی اروپا شد و به عضویت تیم هالم استیدس(HBK) در کشور سوئد در آمد. او در این تیم 11 بازی انجام داد و 3 گل را به ثبت رساند.

در سال 2016، مهاجم آفریقایی پیراهن تیم هلسینگ‌بورگس (سوئد) را بر تن کرد. او در پایان فصل، 25 بازی برای تیمش انجام داده بود و 4 گل را وارد دروازه حریفان کرده بود.

در سال 2017، دوباره راهی قاره سیاه شد و به عضویت "باشگاه آفریقایی" در کشور تونس در آمد و تا سال 2018، در 6 بازی، 3 گل را برای این تیم به ثمررساند. روسیک به همراه این تیم یک مقام قهرمانی تونس را در کارنامه خود دارد.

مهاجم زیمباوه‌ای که علاوه بر پست مهاجم نوک در پست وینگر چپ هم توانایی بازی دارد، 3 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و یک گل  هم به ثمر رسانده است. او در سال 2016 و در بازی دوستانه مقابل تانزانیا، گل دوم را به ثمر رساند تا در پیروزی 3بر0، نقش پررنگی داشته باشد./برنا
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز