پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹
نیمه‌نهایی جام حذفی؛
تیم‌ آبی تهران به همراه سرمربی آلمانی، روز سرنوشت سازی را مقابل طلایی پوشان جنوب دارد.
کد خبر: ۲۲۵۴۴
تیتر20 - آبی‌های تهران شب گذشته به آبادان رسیدند تا امروز در یک بازی مهم به دیدار قناری‌های این شهر بوند.

استقلال، فصل جدید را با مربی وطنی اصلا خوب شروع نکرد و در ادامه هم اصلا خوب نشد تا باشگاه، هواداران و منصوریان، در ین بست به این نتیجه برسند که این همکاری باید تمام شود.

با آمدن شفر، استقلال احیا شد و توانست در لیگ و جام حذفی به خوبی خودش را ثابت کند اما امتیازات زیادی که در نیم فصل اول از دست داده بود، این تیم را فقط در مسیر کاپ حذفی قرار داد.

حالا آبی‌ها در مهمترین ایستگاه فصل قرار گرفته‌اند. شاید حتی بازی فینال هم برایشان تا این حد مهم نباشد چرا که عبور از صنعت نفت در شهروفا، کار راحتی نیست و از طرفی اگر این فرصت از دست برود، استقلال فصل را بدون جام و با دست خالی تمام خواهد کرد و این یعنی اینکه فشارها و مشکلات بیشتر خواهند شد.

 شفر آلمانی به همین خاطر، امروز سخت‌ترین آزمون خودش را پیش رو دارد. تیم او در سایه اتفاق تلخ بوشهر باید بازی نیمه نهایی حذفی را مقابل تیمی برگزار کند که در لیگ، امیدی برای کسب سهمیه ندارد و اگر فصل پرباری می‌خواهد باید امروز به سیم آخر بزند! مردان کمالوند امید زیادی برای کسب جام دارند و این بازی آخرین فرصتشان برای گرفتن نمره قبولی در سال ۹۶ است بنابراین حریف خطرناک و سرسختی برای استقلال خواهند بود.

آن‌ها قدرت زیادی روی ضدحمله و ضربات ایستگاهی دارند. کاشته زن عراقی این تیم که زمانی با جنجال و حاشیه پیراهن آبی را پس داد، امروز شانس انتقام از مجموعه استقلال را دارد و قطعا هرچه در توانش هست برای آچمز کردن این تیم به کار می‌گیرد. از طرفی آبی‌ها، مهدی رحمتی را برای این بازی به خوبی کرده‌اند. سرمربی تیم برای ضیافت پنالتی‌ها کاپیتان تیم را از روی نیمکت تیم بلند کرده و این نشان می‌دهد که تیم او به بازی ریسکی و کاملا تهاجمی فکر نمی‌کند بلکه قصد دارد با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده، فینالیست جام حذفی شود.

شفر اگر تیمش را به بازی پایانی برساند مشکلی برای قهرمان شدن ندارد چراکه مسلما استقلال خوزستان یا خونه به خونه، به اندازه نفت آبادان، قدرت چندانی برای متوقف کردن قطار آبی‌ها ندارند، بنابراین پیروزی در آبادان می‌تواند جای پای پیرمرد آلمانی را در تهران محکم کند. تیم او برای فراموش کردن ناکامی‌های این فصل و فصل گذشته، یک جام می‌خواهد و این شانس امروز پیش روی آنهاست. شفر می‌تواند پس از این بازی ثابت کند که نقشه‌های او تیم آبی پایتخت را دوباره به اوج می‌رساند اگر، مرد حذف شده بازی امروز نباشد!/برنا
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز