جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
بازار خودروهای کارکرده این روزها از استقبال خوبی توسط مشتریان برخوردار بوده و این استقبال در رده قیمتی خودروهای ارزان، بیش از سایر خودروهای موجود در بازار است. در این رده قیمتی محصولات دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا جزو محبوبترین و پرفروش‌ترین خودروهای بازار هستند که در این گزارش، قیمت مدل‌های مختلف محصولات کارکرده ایران‌خودرو را ارائه می‌دهیم.
کد خبر: ۲۲۶۵۳
با مبلغ ۳ تا ۳۵ میلیون تومان، چه خودروهایی از ایران خودرو می‌توان خرید؟

تیتر20 - بازار خودروهای کارکرده این روزها از استقبال خوبی توسط مشتریان برخوردار بوده و این استقبال در رده قیمتی خودروهای ارزان، بیش از سایر خودروهای موجود در بازار است. در این رده قیمتی محصولات دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا جزو محبوبترین و پرفروش‌ترین خودروهای بازار هستند که در این گزارش، قیمت مدل‌های مختلف محصولات کارکرده ایران‌خودرو را ارائه می‌دهیم.

پژو ۴۰۵ slx

اولین خودرویی که در این رده قیمتی از محصولات ایران‌خودرو به آن می‌پردازیم پژو ۴۰۵ slx است که مشتریان خوبی در بازار داشته و در بالاترین مدل آن که ۹۶ است، در حدود قیمت ۳۰ میلیون تومان قابل خریداری است. قیمتهای بالاتر و پایین‌تر به دلایلی همچون خط و خش‌ها یا عجله فروشنده برای فروش، نیز وجود دارد. پایین‌ترین مدل این خودرو نیز که مدل ۸۸ است با قیمت ۱۸ میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۴۰۵

خودروی پرطرفدار و پرمصرف در بین ایرانی‌ها که سالیان سال است مهمان خیابان‌های ایران بوده و در بالاترین مدل که ۹۶ است با قیمت ۲۷ تا ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. مدل ۸۰ این خودرو که سری اول ۴۰۵ در بازار هستند با قیمتی در حدود ۸ تا ۹ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرند.

سمند سریر

این خودرو که یکی از مدل‌های پیشرفته و با آپشن بالای سمند بوده از سال ۸۷ تا ۹۱ تولید شد. مدل ۹۱ این خودرو در بازار آزاد با قیمت ۳۰ میلیون تومان قابل خریداری است. توجه کنید که این قیمت سقف قیمت بوده و در بهترین حال است. پایین‌ترین مدل این خودرو نیز در بازار آزاد با قیمت ۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو RD

شاید به کار بردن کلمه پژو در ابتدای این خودرو کمی خنده‌دار باشد ولی خب این خودرو با این نام رسمی شناخته می‌شود که تا سال ۸۵ توسط ایران‌خودرو تولید شد. مشتریان این خودرو می توانند با نقدینگی در حدود ۷ میلیون و پانصد هزار تومان بهترین مدل این خودرو را خریداری کنند. مدل ۸۰ همین خودرو با چیزی در حدود ۴ میلیون تومان قابل خریداری است!

پژو ROA

این خودرو که از تولیدات کاملا اختصاصی ایران‌خودرو است و همان پژو RD پیشرفته‌تر است که موتور آن تقویت شده است (البته این توضیحات بیشتر شبیه مزاح است و خودمان می‌دانیم) در بالاترین مدلی که در بازار وجود دارد که متعلق به سال ۸۸ است با قیمتی در حدود ۱۱میلیون تومان قابل خریداری است. پایین‌ترین مدل این خودرو نیز با چیزی در حدود ۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو Roa G2

این خودرو که نسخه پیشرفته روا معمولی است پس از توقف تولید نسخه معمولی در سال ۸۸ تولید شد و تا سال ۹۰ نیز در خط تولید ایران‌خودرو قرار داشت. قیمتی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان برای این خودرو در بازار تعیین شده است. معمولا در بازار با عنوان روا سال خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶

یکی از خودروهای پرطرفدار در رده قیمتی زیر ۳۵ میلیون تومان بوده که در بالاترین مدل آن، قیمتی در حدود ۳۲ تا ۳۵ میلیون تومان داشته که این نوسان به دلیل شرایط خاص هر خودرو است. اولین تولیدات این خودرو که از سال ۸۰ آغاز شده است نیز در بازار خودروهای کارکرده با قیمت ۹ تا ۱۱ میلیون با توجه به شرایط خودرو معامله می‌شود.

پژو پارس

یکی از معدود خودروهای حاضر در این لیست است که مدل ۹۶ آن به ندرت با قیمت زیر ۳۵ میلیون تومان یافت می‌شود و مواردی که از این قیمت پایین‌تر هستند معمولا دارای اشکالات قابل توجه بوده و ارزش خرید ندارند. مدل ۸۰ این خودرو در بازار با قیمتی در حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان بین مردم معامله می‌شود.

پیکان

چرا که نه؟ خودروی خاطره ساز ایرانی‌ها که روزگاری "مدل بالاترین” خودروی موجود در بازار بود و بسیاری به داشتن این خودرو افتخار می‌کردند. اگر نقدینگی کمی دارید می‌توانید بهترین و سالم‌ترین مدل این خودرو را با چیزی در حدود ۸ میلیون تومان صاحب شوید. مدل ۷۰ این خودرو در طرح جدید، قیمتی در حدود ۲.۵ میلیون تومان دارد که معمولا برای استفاده از شرایط اسقاط خودروها خرید و فروش می‌گردد.

تندر ۹۰ ایران‌خودرو

این خودرو نیز در مدل‌های بالا گران‌تر از ۳۵ میلیون تومان بوده و بالاترین مدلی که می‌توان با قیمتی در حدود ۳۵ میلیون تومان صاحب شد، مدل ۹۲ است که بسته به شرایط خودرو قیمتی در حدود ۳۲ تا ۳۶ میلیون تومان دارد. این خودرو که روزگاری قرار بود جای پیکان را بگیرد در پایین‌ترین مدل خود که متعلق به سال ۸۶ است قیمتی در حدود ۱۸ تا ۲۳ میلیون تومان دارد.

سمند LX، معمولی و سورن 

یکی دیگر از مدل‌های سمند که در حال حاضر نیز تولید می‌شود سمند LX است که از سال ۸۲ تولید آن شروع شده است. قیمت مدل ۹۶ و کارکرده این خودرو چیزی در حدود ۲۸ تا ۳۲ میلیون تومان در بازار آزاد است. پایین‌ترین مدل سمند ال‌ایکس نیز با ۹ تا ۱۰ تا میلیون تومان قابل خرید است.

این مدل از خودروهای سمند نیز از سال ۸۱ تولید شده و این مدل از سمند معمولی با قیمت ۱۰ میلیون تومان قابل خرید است. بالاترین مدل سمند معمولی نیز قیمتی در حدود ۲۷ میلیون تومان دارد.

یکی از پرطرفدارهای لوکس خانواده سمند است که با توجه به نیاز و تقاضای مشتریان به بازار عرضه شد. این خودرو که جزو خودروهای صادراتی کشور است در پایین‌ترین مدل که متعلق به سال ۸۶ است با قیمتی در حدود ۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود. مدل ۹۶ و ۹۵ این خودرو قیمتی بالاتر از ۳۵ میلیون دارند و اگر به دنبال خرید این خودرو هستید به دنبال مدل ۹۴ باشید که می‌توانید با قیمتی در حدود ۳۲ تا ۳۴ میلیون تومان، صاحب یک خودروی سمند سورن عالی شوید.

رانا

خودروی رانا این روزها بیش از پیش هوادارانی برای خود دارد و با توجه به ظاهر به روز و قیمت به صرفه آن در قیاس با SD یکی از گزینه های خوب بازار ایران خودرو محسوب می‌شود.

شما می توانید مدل ۹۱ و ساده رانا با قیمتی در حدود ۲۰ تا ۲۲ میلیون تومان خریداری کنید. البته قیمت این خودرو در مدل ۹۵ و ۹۶ نیز چیزی نزدیک به ۳۲ تا ۳۳ میلیون تومان است که بسیار برای یک مصرف کننده مناسب به نظر می‌رسد. این محصول با دارا بودن موتور معروف TU5 و ترمزهایی بسیار قوی طرفداران خاص خودش را دارد./چرخان
ارسال نظرات
موضوعات روز