جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
نماینده مردم قزوین با انتقاد از وضعیت آشفته بازار ارز گفت:‌ تا زمانی که بازار ارز آشفته است چگونه می‌توان صادرات را تقویت کرد به نظر می‌رسد دلالان ارز تاثیر بیشتری از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی بر بازار ارز دارند.
کد خبر: ۲۲۷۷۶
چرا دلالان ارز تاثیر بیشتری از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی بر بازار ارز دارند؟

تیتر20 - حمیده زرآبادی در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: با توجه به حوادث و اعتراضات اخیر مردم گروه‌های سیاسی حق مطالبه مردم را سر دادند اما نباید این موضوع به شعار نخ نما شده تبدیل شود.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در میدان عمل باید ثابت شود که صدای مردم را می شنویم و پیگیر مطالبات آن ها هستیم.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر صنعت و کار عنوان کرد: حقوق کارگران به خصوص کارگران استان قزوین عقب افتاده است، کارگران تا چه زمانی باید صورتشان را با سیلی سرخ کنند و در وزارتخانه و مجلس حقوق حقه خود را پیگیری کنند.تعدیل نیروهای کار با بیش از ۱۵ سال سابقه با کدام قانون انسانی، عرفی و شرعی انطباق دارد.

زرآبادی با اشاره به بازار آشفته ارز خطاب به وزیر اقتصاد گفت: همواره تاکید می شود صادرات باید محور اقتصاد کشور قرار گیرد اما تا زمانی که بازار ارز آشفته است چگونه می‌توان صادرات را تقویت کرد به نظر می‌رسد دلالان ارز تاثیر بیشتری از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی بر بازار ارز دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بارندگی اخیر و مشکلات مردم برای رسیدن به مقصدهای خود از مسیرهای زمینی و هوایی اظهار داشت: باید نسبت به این موضوع رسیدگی جدی صورت گیرد و همچنین با وجود اینکه دادستان قزوین موقتا مشکل عوارضی این استان را برطرف کرده است.

این نماینده همچنین تاکید کرد: انتظار می رود که متولیان امر برای یک بار هم که شده این موضوع را برطرف کنند و دست اختلاس گران را از اموال مردم قطع کنند./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز