سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
۱۰ دستاورد نوین نظام بانکی کشور در بزرگترین رویداد سالانه بانک ملی ایران موسوم به «ملی شو» رونمایی شد.
کد خبر: ۲۲۷۹۸

ملی شو


تیتر20 - روز گذشته بانک ملی ایران در بزرگترین رویداد سالانه خود با عنوان «ملی شو»، چندین دستاورد بزرگ خود را كه نشاني از حركت پايدار اين بانك به سمت بانكداري ديجيتال است،‌ به معرض نمايش در حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ، برخی مقامات و جمعي از اصحاب رسانه گذاشت.

در اين مراسم دستاوردهاي بانك تشریح و نحوه عملیاتی شدن آنها به صورت كامل ارائه شد. این دستاوردها با تکیه بر ارائه خدماتي نوین بر پایه بانکداری دیجیتال و با هدف مشتری مداری با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده اند. پيشرفت هاي بانك حاصل 90 سال زحمات كاركنان و پاسخي درست به اعتماد مردم بود.

کارت بانک سکه، توریست کارت، دستگاه های VTM و همچنین ملی فاند، بانک آفیسر، شعبه نوجوان، چمدان سیار و رمز یک بار مصرف و ملی بازار دستاوردهای بانک بود که در این روز توسط مديرعامل و يكي از اعضاي هيئت مديره برای حاضران در ملی شو تشریح شد.

يك سال و 10 دستاورد

رونمايي از طرح كارت سكه حساب ملی سکه مصادف با پيش فروش سكه شد كه تنها در بانك ملي امكان پذير است، حسابی با موجودی سکه بهار آزادی به جای وجه نقد است که به عنوان یک پروژه‌ ملی برای اولین بار در کشور رونمایی شد. 

دارندگان حساب و کارت سکه به راحتی می توانند از کیوسک‌های بانک،سکه دریافت و یا برای سایرین سکه کارت به کارت کنند بعلاوه اينكه با دستگاه فوق الذكر امكان پرينت كارت هديه با متن دلخواه است.

توریست کارت بانک ملی نيز امكان تعويض 19 ارز را براي توريست ممكن مي كند كه كمكي بزرگ برای توسعه صنعت توریست و حمایت از گردشگری است.

 اين دستاورد قابلیت ارائه تمامی خدمات مورد نیاز توریست اعم از کنترل ویزا، دریافت ارز، ارائه سیم‌کارت و تحویل توریست کارت را در کیوسک‌های بانک ملی ایران از طریق استفاده در پایانه‌های فروش، خودپردازها و خریدهای اینترنتی را دارد.

دستگاه VTM خدمت دیگر بانک ملی ایران برای ارایه خدمات شعبه در تمام ساعات شبانه‌روزی به مشتریان است. به وسیله این شعبه تمام الکترونیک، امکان افتتاح حساب، انجام انواع تراکنش‌های مالی، دریافت ملی کارت، وصول چک، دریافت کارت هدیه و ارتباط تصویری با کارشناسان بانک در هر ساعت شبانه‌روز فراهم می شود.

رمز یکبار مصرف ملی کارت نیز امکانی است که ضریب امنیت کارت‌های بانکی را افزايش مي دهد. با این خدمت می توان علاوه بر سایر خدمات بانکی، در هر لحظه رمز جدید برای کارت دریافت کرد،‌ اين رمز به مدت يك دقيقه اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده امكان آني براي دريافت مجدد رمز وجود دارد.

ملی فاند نیز در وهله اول واسطه وجوه براي امور خيريه و در وهله دوم ارائه سرمايه به ايده جوانان را در نظر دارد به نوعي اين خدمت برای تامین مالی است که امکان انتخاب محل مصرف منابع مشتری در امور مربوط به حمایت از خیریه ها و یا طرح‌ها و پروژه‌های نیازمند سرمایه را می دهد.

ملی بازار یا زنجیره تامین مالی با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دیگر دستاورد رونمایی شده ملي شو بود که رابطه‌ای بین تولید کننده و مصرف کننده در بستر امن بانک ملی ایران فراهم می کند.

از جمله ویژگی های این محصول هم می توان به شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی، کاهش جذابیت کالای قاچاق، توسعه بازار و اطمینان خاطر از برگشت وجوه در موعد مقرر و ارائه تسهیلات با نرخ‌های جذاب به مصرف کنندگان تولیدات داخلی اشاره کرد.

كانون جوانان نيز ارائه خدمات بانکی به جذاب ترین شیوه به کودکان و نوجوانان را ارائه مي دهد که با بازي ها و مسابقات بين نوجوانان مفاهيم بانكداري ، پس انداز و مديريت پول را به آنها مي آموزد و بستری برای ارائه نوآورانه ترین خدمات با به روزترین تجهیزات را در باجه جوانه ها به مشتریان آتی فراهم مي كند.

همچنین چمدان سیار به عنوان یکی از تازه ترین خدمات بانکی دنیا که در تعامل تنگاتنگ با بانکداری دیجیتال است، برای ارائه خدمات بانکی در هر نقطه به انتخاب مشتری رونمایی شد.

بانک آفیسر دیگر محصول رونمایی شده بود که به عنوان پیشرفته ترین نحوه خدمت رسانی به مشتریان بر بستر پیام رسان بله شناخته می شود.

با معرفي بام قدم به بانكداري ديجيتال گذاشتيم

محمدرضا حسین‌زاده مدير عامل بانك ملي ايران در مراسم رونمایی از آخرین دستاوردها و تجهیزات بانک ملی در حوزه فناوری اظهارداشت: موارد ارائه شده به عنوان ده خدمت يا تنها در بانك ملي ارائه مي شود يا ورژن پيشرفته و به روز بانكهاي ديگر است و نسخه عيني آن در هيچ بانكي در ايران نيست.

وي افزود: بانك ملي تعاملات بالاي بين المللي با شركت هاي معتبر داشته كه سبب تبادل تكنولوژي شده و دانش فناوري آن به داخل آورده شده است. سامانه بام و بله نتيجه اين تبادلات است.

حسین‌زاده در جمع خبرنگاران عنوان كرد: بانک ملی طرح کارت سکه را برای مردم به‌اجرا در آورده است. در این طرح مردم می‌توانند در بانک کارگشایی حساب سکه افتتاح کنند و به‌جای نگهداری سکه در منزل، کارت سکه را نزد خود نگه دارند. بانک ملی دستگاهی را فراهم کرده که براساس آن دارندگان کارت سکه می‌توانند با قراردادن کارت در دستگاه سکه تحویل بگیرند .

مدیرعامل بانک ملی همچنین از صدور کارت هدیه سکه نیز در این بانک خبر داد.

وي در آخر عنوان كرد :‌ما نگاه ويژه به فين تك ها و استارت آپ ها داريم و به ايده هاي جوانان ايراني كه حمايت مي شوند بها مي دهيم.

سه روز طلايي براي علاقه مندان به موزه

در ادامه در مراسم خبري براي علاقه مندان به موزه براي سه روز آتي عنوان شد. سه اثر زرین از میراث فرهنگی و ملی کشور، 17 تا 19 بهمن ماه مصادف با دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نمایشگاه "شکوه میراث ملی" موزه بانک ملی ایران رونمایی می شود.

این آثار شامل جام زرین مارلیک از حوزه فرهنگی دریای کاسپین، جام زرین حسنلو از حوزه فرهنگی دریاچه اورمیه و تکوک زرین مادها از حوزه فرهنگی قافلانکوه(نزدیکی شهر میانه) مربوط به 3 هزار سال پیش در عصر آهن است که روایت‌هایی از باورها و اسطوره‌های گذشته‌های این مناطق دارند.

لازم به ذکر است، این آثار از مناطق و دوره های مختلف کشور مربوط به موزه های ملی و رضا عباسی هستند که پیرو توافق نامه ای بین بانک ملی ایران و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، قرار است کنار سایر آثار مرتبط و زرین در موزه بانک ملی ایران در معرض دید علاقمندان دنیای معاصر قرار گیرند.

ماکت زرین صندوق پس انداز، صندوقچه و سکه های طلا و اسکناس های منقوش به تصاویر حک شده بر روی جام های فوق از سایر آثار به نمایش گذاشته شده خواهد بود.

همچنین این مراسم به صورت مستقیم از صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران پخش شد.

ارسال نظرات
موضوعات روز