شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
اینکه استقلال در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی 2018 چند بازیکن داشته باشد مشخص نیست اما از همین امروز می‌توان ادعا کرد که وریا غفوری در ترکیب اصلی تیم دیده خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۸۳۲
تیتر20 - مدافع راست استقلال به سبب آمادگی‌اش بیش از بازیکنانی همچون ابراهیمی و چشمی و حتی منتظری احتمال حضورش در ترکیب اصلی می‌رود و اگر شجاعت به خرج دهیم باید ادعا کنیم او از همین حالا در ترکیب اصلی تیم در جام جهانی قرار خواهد داشت.

غفوری در بازی دیروز با گلی که وارد دروازه ذوب‌آهن کرد، بار دیگر مهر تایید زد بر آمادگی ماه‌های اخیر خود. مدافع راست استقلال در شرایطی که فصل پیش روزهای تلخی را سپری کرد و حتی بر سر ماندنش در فصل جاری نیز بحث‌های بسیاری بود و گفته می‌شود که با شرایط خاصی در استقلال ماند، اکنون به مرد اول آبی‌ها بدل شده و تردیدی نیست که با ادامه همین روند، مرد اول تیم ملی در پست دفاع راست هم خواهد بود. غفوری ماه‌هاست در شرایط فنی مطلوبی به سر می‌برد و این وضعیت از زمانی که وینفرید شفر به استقلال آمده کاملا مشهودتر جلوه کرده است. غفوری در پست دفاع راست نه تنها از عهده کارهای دفاعی برآمده بلکه در بازیسازی نیز کمک حال استقلال بوده و گاه نیز گل‌های ارزشمندی هم به ثمر رسانده که نمونه‌اش را ظهر دیروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دیدیم؛ جایی که او جور گل‌نزن‌ها را کشید و با ضربه سر دروازه مظاهری را گشود.

غفوری با این آمادگی در واقع هیچ شانسی برای دیگر رقبای ملی خود باقی نمی‌گذارد و به طور قطع رامین رضاییان که اکنون به نیمکت‌نشین محضی در تیم اوستنده بلژیک بدل شده، گزینه اصلی حضور در ترکیب دفاعی تیم ملی نخواهد بود و باید نظاره‌گر نمایش وریا در جام جهانی باشد. بی‌گمان اگر غفوری به همین منوال ادامه دهد استقلال در ادامه بازی‌های لیگ هم با مشکلی در پست بازی او مواجه نخواهد بود و در این ناحیه احساس راحتی و آرامش خواهد کرد. غفوری با ادامه بازی‌های خوب می‌تواند تداعی‌کننده بازی‌های درخشان مدافعان راست بزرگی که در تاریخ باشگاه استقلال درخشیده‌اند، باشد. بازیکنانی همچون جواد زرینچه و حتی محمد نوازی که بازی‌های فوق‌العاده آنها هیچ گاه از یاد و خاطر آبی‌دلان نمی‌رود. نکته بسیار قابل تامل درباره غفوری این است که دیروز از ورزشگاه فولادشهر، جایی که سال‌ها در ترکیب سپاهان می‌درخشید در قامت گلزن استقلال برخاست تا دوباره در این ورزشگاه روزهای خوبی که پیش‌ترها رقم زده بود را تکرار کند./ایلنا

 
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز