شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
برانکو ایوانکوویچ روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال پرسپولیس- نسف‌قرشی برای ذوب‌آهن و تراکتورسازی آرزوی موفقیت کرد و نامی از استقلال نبرد تا سر و صدای بسیار زیادی در فضای مجازی راه بیفتد.
کد خبر: ۲۳۰۰۱
تیتر20 - برانکو ایوانکوویچ روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال پرسپولیس- نسف‌قرشی برای ذوب‌آهن و تراکتورسازی آرزوی موفقیت کرد و نامی از استقلال نبرد تا سر و صدای بسیار زیادی در فضای مجازی راه بیفتد.
 استقلالی‌ها از اینکه برانکو علایق باشگاهی و رقابت سنتی را قاطی مسائل ملی کرد بسیار ناراحتند و خبر به اردوی استقلال در دوحه هم رسید اما بر خلاف طرفداران، بازیکنان و مربیان این تیم اصلاً به آن واکنش نشان نداده و ترجیح دادند از کنارش با بی‌تفاوتی عبور کنند. 
یکی از مسئولان باشگاه استقلال با تأکید بر اینکه نامش درج نشود به همکارمان گفت: نمی‌خواهیم در آستانه جدال آسیایی استقلال و پرسپولیس حرف‌هایی بزنیم که دردسر و حاشیه درست کند. برای ما موفقیت هر ۴ تیم ایرانی در آسیا مهم است و حرف‌های یک نفر را ملاک قضاوت یک مجموعه قرار نمی‌دهیم. این روزها در دوحه همه حواس‌مان معطوف به جدال با الریان قطر بوده و اصلاً برای ما اهمیتی ندارد برانکو چه حرف‌هایی در تهران زده و برای استقلال آرزوی موفقیت نکرده است. اگر ببریم قطعاً تعداد قابل ملاحظه‌ای از استقلالی‌ها هم خوشحال می‌شوند./خبر ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز