سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد علیپور کمتر از شایستگی او است. بی انصافی است اگر در قراردادش تجدیدنظر نکنیم.
کد خبر: ۲۳۰۶۹
تیتر20 - حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه آخرین تمرین سرخپوشان قبل از سفر به قطر اظهار داشت: خوشبختانه همه چیز برای سفر تیم مهیا شده و هیچ کم و کسری وجود ندارد. منتظر بازی تماشاگر پسند تیم هستیم که ان شاء الله با یک نتیجه خوب و مطلوب از این مرحله عبور کنند.

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان مانند شجاع خلیل زاده گفت: بارها گفتم که هیچ کدام از بازیکنان مشکلی باری تمدید قرارداد ندارند. مقداری مشکل کاری داشتیم. به بازیکنان گفتیم حواس خود را معطوف به بازی کنند. بعد از بازی نشستی با برانکو داشتیم و تمدید قراردادها رو شروع کردیم. بعد از بازی با السد تعداد بیشتری تمدید می کنند. ظرف ۱۰، ۱۵ روز آینده همه بازیکنان تمدید می کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه باشگاه چه قدمی برای تمدید قرارداد برداشت، تاکید کرد: هیچ بازیکنی از باشگاه طلبی ندارد. هیچ کدام از آن ها پیش ما شرط نگذاشتند.. دو، سه نفری که برای مذاکره پیش من آمدند، بدون شرط قرارداد را امضاء کردند. خوشبختانه یک همدلی در بین ارکان باشگاه وجود دارد و تمرکز همه این است که رکورد خوبی را در لیگ برتر به دست بیاوریم و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا بهتر از سال گذشته عمل کنیم.

او درباره اینکه آیا علی علیپور درخواستی برای افزایش مبلغ قرارداد داشته یا نه گفت: قرارداد علیپور کمتر از شایستگی او است. بی انصافی است اگر در قراردادش تجدیدنظر نکنیم. دنبال این هستیم که حقی از او ضایع نشود.

گرشاسبی درباره اینکه گفته بود یک ریال هم از حق تبلیغات محیطی مسابقت لیگ برتر نگرفتند و چه اقدامی برای این موضوع انجام می دهند، گفت: از قبل مطالباتی باقی مانده که پیمانکار قبلی چک داده اما نقد نشده است. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دنبال این است که چک ها نقد شود و باشگاه ها هم برای این موضوع به یک نتیجه برسند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در صورت کسب شش امتیاز از دو بازی بعدی و گرفتن جشن قهرمانی در بازی با استقلال گفت: برنامه ما این است که تیم خوب بازی کند. اعتقاد ما این است که اگر خوب بازی کنیم، نتیجه می گیریم. در داربی هم بازیکنان خوب بازی می کنند. دنبال این هستیم که با اختلاف امتیاز خوبی قهرمان شویم.

او در واکنش به اینکه در صورت قهرمانی، چه برنامه ای برای مراسم قهرمانی دارند اظهار کرد: امسال به سازمان لیگ احترام می گذاریم و بر اساس برنامه ای پیش می رویم که روند لیگ بهم نخورد. در آخرین بازی جشن قهرمانی می گیریم. از الان مشخص است که قهرمان هستیم اما سعی می کنیم در آخرین مسابقه جشن قهرمانی بگیریم./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز