سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
تیتر20 بررسی می کند؛
عملیات یکپارچه نخستین مرحله واریز سود سهام عدالت بانک ایران زمین، به بهترین نحو ممکن و بدون هرگونه خطای سیستمی اجرا شد.
کد خبر: ۲۳۰۷۱
عملکرد بانک ایران زمین در واریز سود سهام عدالت نمره قبولی گرفت!

تیتر20 - سبد سهام عدالت که ترکیبی از 60 شرکت بورسی و فرابورسی است برای نفرات مشمول سهام عدالت مبلغ یک میلیون تومان سهم اختصاص داده بود. اوایل آذر ماه سال گذشته بود که سازمان خصوصی ساری ایران در بیاینه ای عنوان کرد تکلیف سهام عدالت روشن شده و از پایان سال 96 سود سهام عدالت به دارندگان آن پرداخت خواهد شد بعلاوه اینکه میزان سود دریافتی سهام عدالت از ۶۰ شرکت حاضر در سبد سهام را ۱۹۹ هزار و ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و بنا شد بانکها در این مسیر راهی برای دریافتی مردم باشند.

شماره شبای چه بانکهایی جهت واریز سود سهام عدالت تایید شد؟ 
از اواخر فروردین ماه امسال این امکان در سامانه سهام عدالت بوجود آمد که مشمولان سهام عدالت با ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه ها، از سود سال مالی ۹۵ شرکتهای حاضر در پرتفوی سهام عدالت در ماههای پیش‌رو بهره‌مند شوند.
بنابر اعلام سازمان خصوصی سازی بانک‌ها و موسسات اعتباری شامل تجارت، رفاه، سپه، صادرات، ملت، ملی، شهر، توسعه صادرات، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، پست بانک، توسعه تعاون، آینده، گردشگری، سینا، ایران زمین، حکمت ایرانیان، انصار، سامان، کارآفرین، پارسیان، اقتصاد نوین، سرمایه، پاسارگاد، قرض‌الحسنه مهر ایران، دی، ایران و  ونزوئلا، قرض‌الحسنه رسالت، قوامین، خاورمیانه، موسسه اعتباری ملل(عسگریه) و موسسه اعتباری کوثر و موسسه اعتباری توسعه از جمله بانکها و موسسات مورد تایید بانک مرکزی برای افتتاح حساب و دریافت شناسه حساب بانکی ایران(شِبا) توسط مشمولان  سهام عدالت اعلام شدند که در این زمینه فعالیت های بانک ایران زمین گسترده تر و به نوعی با نظم و عاری از ایراد صورت گرفت و در نهایت مورد تقدیر نیز قرار گرفت . 

همراهی  بانک ایران زمین با سازمان خصوصی سازی ایران 
به گفته روابط عمومی بانک ایران زمین در پی واریز سود سهام عدالت در روزهای گذشته پوری حسینی معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی طی نامه‌ای از اقدامات و همراهی بانک ایران زمین در پرداخت سود سهام عدالت تقدیر کرد. 
معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی طی نامه‌ای عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین را مخاطب خود قرار داد و به منظور همراهی با سازمان خصوصی سازی در پرداخت سود سهام عدالت تشکر کرد. 
سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در گفتگو با تیتر20 در این خصوص تشریح کرد: بانکهای دیگری نیز بابت این اقدام مورد تقدیر قرار گرفته اند. بانک ایران زمین با توجه به گستردگی شعب و نقشه جغرافیایی بالا در پخش شعب و در حالی که 340 شعبه در سطح کشور دارد و مناطق محروم زیادی را پوشش می دهد ، عملکرد بهتری داشت که مورد عنایت سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است چراکه در این میان، مددجویان نهادهای حمایتی، روستاییان و عشایر و کارگران فصلی و ساختمانی بالاترین میزان مشارکت در اعلام شماره شبای بانکی به سامانه را داشته‌اند و بانک ایران زمین نیز پوشش دهی خوبی در این مناطق داشته است. 
استاد ادامه داد: لازمه ی اجرای پرداخت سود سهام عدالت برای هر فرد افتتاح حساب بود که بانک ایران زمین در راستای کمک به دولت و اجرای این امر در اقدامی افتتاح حساب ، ارسال اطلاعات شبا برای مشتریان خود را در چند ماه انجام داد و تمام مشتریان بانک ایران زمین بدون مشکل در سیستم بانکی موفق به دریافت شدند. در نهایت عملیات یکپارچه نخستین مرحله واریز سود سهام عدالت، به بهترین نحو ممکن و بدون هرگونه خطای سیستمی اجرا شد. 
بانک ایران زمین در این راستا اطلاع رسانی خوبی در سایت و کانال تلگرام خود داشت و از طریق پیام کوتاه نیز مخاطبان خود را مطلع کرده بود و بنا دارد تا در اجرای مراحل بعدی پرداخت سود سهام عدالت با پیش‌بینی تمهیدات لازم، این سازمان را در جهت ارائه خدمات مطلوب و به موقع به جامعه بزرگ مشمولین سهام عدالت همراهی نماید. 


ارسال نظرات
موضوعات روز