جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
بی شک گرانترین قرارداد تبلیغاتی میان یک ستاره و یک صاحب تبلیغ بین سرمربی تیم ملی و بانک سامان بسته شده. قراردادی که به نظر نمی رسد مدتش یک سال هم به طول بیانجامد اما کاملا هدفمند و برای بازه جام جهانی طراحی شده است.
کد خبر: ۲۳۰۸۴
کی روش از بانک سامان برای تبلیغات چقدر پول گرفت؟

تیتر20 - بی شک گرانترین قرارداد تبلیغاتی میان یک ستاره و یک صاحب تبلیغ بین سرمربی تیم ملی و بانک سامان بسته شده. قراردادی که به نظر نمی رسد مدتش یک سال هم به طول بیانجامد اما کاملا هدفمند و برای بازه جام جهانی طراحی شده است. 

این بانک که پیشتر درست در سال ورود تیم ملی والیبال به لیگ جهانی قراردادی 15 میلیارد تومانی را با ستارگان والیبال داشت و حسابی دیده شد ، سال قبل به سراغ یک کوهنورد رفت و با رقمی نچندان بالا ، از عظیم قیچی ساز حمایت کرد و حالا در سال جام جهانی با کمپین «مربی باش» کی روش را بیش از آنکه به بازی های لیگ برود ، به همایش های استانی اش می برد. 

در تبلیغات تلویزیونی وادارش کرده بعد از 6 سال چند جمله ای را فارسی بگوید و اقلا در سال پایانی قراردادش کمی فارسی حرف زدن را نشان علاقمندانش بدهد.

اگرچه مومنی مدیر روابط عمومی بانک سامان حاضر به گفت و گو با روزنامه سازندگی نشد اما درباره این قرارداد ، اهالی فوتبال اخبار موثقی دارند.

 می گویند این تفاهم دو جانبه از رستوران لئون پایه گذاری شده است. برنارد عزرائیلیان که سابقه کار تبلیغاتی طولانی در دهه 70 با برندهای سرشناس صوتی و تصویری داشته است ، کارلوس کی روش را با بانک سامان مرتبط می کند. قراردادی که رقمش گفته شده حدود یک میلیون دلار است.

این کمپین برای بانک سامان خیلی ارزان تر از تیم والیبال است اما به شدت دیده شده.

 نکته جالب اما این است که مهدی تاج هم بعد از دیدن بیلبوردهای کی روش در خیابان ها تازه در جریان قرارداد قرار گرفته اما او به سازندگی در این باره می گوید:«این قرارداد کاملا قانونی است و این اجازه را در بندهای توافقش با ما داشته و تخلفی انجام نداده است.» این قرارداد این روزها به سوژه منتقدان کی روش بدل شده است./
ارسال نظرات
موضوعات روز