جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: رندترین شماره تلفن همراه کشور به نام دزد اکتشاف وزارت نفت بوده که حدود 2 میلیارد و نیم تومان این خط را خریداری کرده است.
کد خبر: ۲۳۳۱۷
رندترین شماره موبایل ایران به نام یک دزد است؟!

تیتر20 - اسدالله قره‌خانی با اشاره به دزدی میلیاردی یکی از کارمندان اکتشاف وزارت نفت به «خانه ملت» گفت: دزد اکتشاف وزارت نفت فردی بوده که رد گم می‌کرده است و از کارکنانی که در همان مجموعه اکتشاف وزارت نفت کار می‌کردند تقاضای پول برای قرض و عنوان می‌کرد که تا پایان ماه به این پول را به شما پس می‌دهم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که دستگاه های اطلاعاتی و قضایی اموالی را از این فرد شناسایی کرده اند که شامل اموال گران قیمت و املاک می شود، افزود: اگر این فرد ۱۵۰ میلیارد تومان دزدی کرده باشد، در حال حاضر اموال شناسایی شده بیش از این فرد بیش از این میزان است که این اموال هم اکنون به نفع دولت توقیف شده است.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که شاید این فرد باور نمی کرد که روزی این دزدی کشف شود، ادامه داد: این فرد از قبل اموالش را به پول نقد و ارز تبدیل نکرده بود و فرصت برای جابه‌جایی اموال نداشت؛ چرا که سه ساعت پس از کشف دزدی توسط وزارتخانه از کشور خارج می‌شود. چون پس از ۱۰ سال کسی دزدی این فرد را کشف نکرده بود، این فرد با خیال راحت به کار خود ادامه می داد و اموال را به نام کسی نزده بود.

قره‌خانی با بیان این که رندترین شماره تلفن همراه کشور به نام دزد اکتشاف وزارت نفت بود افزود: این فرد حدود ۲میلیارد و نیم تومان این خط را خریداری کرده که قیمت آن در حال حاضر به مراتب بالاتر از این رقم بوده و حدود ۷ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است و کسی هم کشف نکرده بود که دارنده این خط تلفن کیست. چندین ماشین با برندهای مازراتی، پورشه و بنز نیز در پارکینگ منزل مسکونی این فرد کشف شده البته بخشی از این خودروها در منزلش نبوده است./ ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز