سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
طبق شایعات جدید
طبق گزارش جدید، سه مدل آیفون جدید در سال 2018 معرفی خواهند شد که همگی طراحی و قابلیت‌های مشابهی با آخرین محصول این شرکت-آیفون 10 دارند. یکی از این مدل‌ها قرار است جانشین اصلی آیفون 10 باشد و مدل دوم قرار است بزرگ ترین آیفونی شود که تا کنون تولید می‌شود. سومین مدل نیز، نسخه ارزان قیمت مدل‌های فوق خواهد بود.
کد خبر: ۲۳۴۰۹
در سال 2018 اپل سه مدل آیفون جدید معرفی می‌کند

تیتر20 - طبق گزارش جدید، سه مدل آیفون جدید در سال 2018 معرفی خواهند شد که همگی طراحی و قابلیت‌های مشابهی با آخرین محصول این شرکت-آیفون 10 دارند. یکی از این مدل‌ها قرار است جانشین اصلی آیفون 10 باشد و مدل دوم قرار است بزرگ ترین آیفونی شود که تا کنون تولید می‌شود. سومین مدل نیز، نسخه ارزان قیمت مدل‌های فوق خواهد بود.

Bloomberg گزارش کرده است که این محصولات احتمالا در ماه‌های سپتامبر، اکتبر یا نوامبر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد ولی این زمان فعلا به صورت رسمی تایید نشده است. طبق این گزارش، هر سه مدل همراه با سنسور TrueDepth برای قابلیت فیس‌ آی دی عرضه می‌شوند و احتمالا خبری از اسکنر اثر انگشت در آنها نیست. همچنین هر سه مدل صفحه نمایش edge-to-edge خواهند داشت. از اطلاعات منتشر شده می‌توان نتیجه گرفت آیفون10، پیشگامی برای موج مدل‌های جدید بعدی اپل بوده و آیفون 8 نیز تنها نسخه‌ای مشابه آیفون 6 بوده است.

گزارش شده که بزرگ‌ترین مدل آینده آیفون، اندازه‌ای مشابه آیفون 8 پلاس خواهد داشت با این تفاوت که مجهز به صفحه نمایش OLED خواهد بود و اندازه 6.5 اینچی دارد زیرا حاشیه‌های صفحه نمایش در آن حذف شده است. اپل احتمالا قابلیت‌هایی نظیر Multitasking و Split-screen را روی این مدل عرضه خواهد کرد که در دیگر مدل‌‌ها وجود نخواهد داشت.

در مورد جانشین اصلی آیفون 10 اخبار زیادی منتشر نشده است اما فعلا تحت نام D32 شناخته می‌شود که همراه با پردازنده A12 عرضه خواهد شد و قابلیت‌های اصلی آیفون 10 را خواهد داشت مانند OLED و Face ID.

آخرین مدل، ارزان ترین مدل است که همراه با Face ID و صفحه نمایش EDGE TO EDGE عرضه می‌شود اما صفحه نمایش LCD دارد و مشابه آیفون 8‌، ظاهرش ترکیبی از آلمینیوم و شیشه است و شیشه ضد خشی که در آیفون 10 وجود دارد در آن مشاهده نخواهد شد. در این گزارش به اندازه این مدل اشاره‌ای نشده است.

جانشین آیفون 10 و مدل بزرگ‌تر، قرار است با آپشن رنگ طلایی نیز عرضه شوند، رنگی که در چین طرفداران زیادی داشت. تمام مدل‌ها با سیستم عامل IOS 12 عرضه خواهند شد که فعلا تحت نام Peace معرفی شده است. احتمالا در نمایشگاه WWDC اپل که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از این محصولات دریافت خواهیم کرد اما تا به اینجا می‌دانیم که اپل به روی بهبود ثبات و سازگاری مدل‌های آینده خود تمرکز دارد. اپل همچنین در حال آزمایش قابلیت دو سیم کارته کردن محصولات خود است اما گزینه E-SIM نیز دور از انتظار نیست.

آیفون در سه ماهه چهارم سال 2017، پر فروش‌ترین گوشی هوشمند بوده است و آیفون 10 پرفروش‌ترین مدل در طی این دوران بوده است. اما در کل، طی این سه ماه برای اولین بار فروش گوشی‌های هوشمند در این صنعت با افول روبرو بود و فروش آیفون نیز آنچنان که پیش بینی شده بود، پیش نرفت.

دلیل اینکه اپل به رویکرد معرفی چند مدل در یک زمان روی آورده این است که نیازهای بازارهای نقاط مختلف دنیا را برآورده کند اما آیفون 10 نسخه‌ای است که تمام این سه مدل را یک جا در خود دارد. در این گزارش اشاره نشده است که کدام یک از مدل‌های قدیمی آیفون- مانند آیفون 7، آیفون 8، آیفون 10 یا آیفون اس‌ای قرار است بعد از معرفی مدل‌های جدید، همچنان به بازار عرضه شوند./آی تی ایران

 
ارسال نظرات
موضوعات روز