جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
هاشمی مقدم:
مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش درباره دیدار مهدی مهدوی کیا از بازی این بازیکن صحبت های جالبی را مطرح کرد.
کد خبر: ۲۳۴۵۳
جهانبخش بین استقلال و پرسپولیس است/با او زیاد شوخی می کنم!

تیتر20 - امیر هاشمی مقدم بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران و مدیربرنامه علیرضا جهانبخش که مدتی هدایت تیم دوم نایمخن را بر عهده داشت به دلیل کسالتی که برایش به وجود آمد فعلا در این تیم فعالیتی ندارد. وی اظهار داشت: حدود 5 هفته قبل بود که با دستور پزشکم و برای حفظ سلامتی، مدتی می بایست استراحت می کردم و به همین دلیل تیم را به کمک مربی خودم در تیم سپردم. در این میان کارهای خودم هم بیشتر شد. تا زمانی که خودم سرمربی بودم شرایط تیم خوب و در رده سوم قرار داشتیم و الان هم مربی کنونی تیم شایستگی زیادی دارد و تیم در وضعیت خوبی به سر می برد.

وی در ادامه افزود: تصمیم گرفتم در ادامه فصل هم کار را به همین مربی بسپارم و به کارهای خودم برسم. همچنین یکی دو پیشنهاد داشتم که باید روی آنها فکر می کردم. باشگاه حالا از من خواسته تا عضو هیئت مدیره و همچنین مدیر فنی باشگاه بشوم و صحبت هایی هم طی یکی دو هفته آینده با آنها خواهم داشت و سرانجام تصمیم را خواهم گرفت.

هاشمی مقدم درباره حضور مهدوی کیا در هلند و تماشای بازی علیرضا از نزدیک بیان داشت: مهدی عزیز اینجا بود و با او مرتب در تماس هستیم. مهدی جان فقط یک فوتبالیست خوب نبوده و شخصیت فوق العاده ای دارد و نیازی به تعریف نیست. او شخصیت خودش را حفظ کرده و نمونه واقعی مثال درخت هر چه پربارتر، افتاده تر است.ما خیلی باهم صحبت می کنیم و گاهی من پیش او می روم. او در تیم های پایه هامبورگ به همراه وحید هاشمیان کار می کند. درباره آکادمی کیا باهم حرف زدیم و می بایست از آن حمایت کنیم.

وی در پایان درباره تاثیر حضور مهدوی کیا روی علیرضا جهانبخش گفت: قوت قلبی برای علیرضا بود. حضور او خیلی جالب بود و سه تا وینگر راست از سه نسل فوتبال ایران بودیم که در کنار هم قرار داشتیم. یک استقلالی، یک پرسپولیسی و علیرضا که بین استقلال و پرسپولیس است و با او شوخی می کنم./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز