جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
تقریباً همه اهالی فوتبال به ویژه نزدیکان باشگاه پرسپولیس می‌دانند یک لگد ساده به بطری آب و اعتراض به تعویض، ماجرایی را میان برانکو و محسن مسلمان به وجود آورد که هنوز هم ادامه دارد.
کد خبر: ۲۳۴۸۵
تیتز20 - تجربه نشان داده برانکو به راحتی بی‌انضباطی یا اعتراض شاگردانش را حداقل در مورد خودش تحمل نمی‌کند، شاید مرد کروات اعتراض بازیکنان پرسپولیس به باشگاه را نادیده بگیرد اما در مورد خودش هرگز!
نمونه می‌خواهید رامین رضاییان که بهترین مدافع راست ایران بود اما برانکو منتظر فرصت بود تا او را اخراج کند و بالاخره هم این بهانه با دعوای سال گذشته این ملی‌پوش با علی علیپور، دست مرد کروات افتاد! یک درگیری ساده در حین بازی تمرینی که با وساطت کریم باقری، فیزیکی نشد ولی اعتراض رامین رضاییان سر میز غذا باعث اخراج او شد.
حالا به نظر می‌رسد محسن مسلمان هم به همان مشکلی دچار شده که پیش‌تر رامین رضاییان دچار شده بود. اینکه برانکو از مهندس چند سال اخیر تیمش دل‌چرکین است و نمی‌تواند او را ببخشد.
محسن مسلمان که روزی به همین خبرورزشی گفته بود حاضر است سرش را برای برانکو بدهد اما...
حمایت هواداران از محسن مسلمان در ۲ بازی اخیر نیز دقیقاً مشابه همان حمایت بی‌فایده‌ای است که در لیگ شانزدهم از رامین رضاییان شد!
برانکو نیز بی‌توجه به این حمایت‌ها چند بازی متوالی و حتی در شهرآورد محسن مسلمان، بهترین پاسور تیمش را روی نیمکت نشاند تا به همه یک پیغام واضح و ساده بدهد؛ «محسن مسلمان را نمی‌خواهم!»
البته شنیدیم مرد کروات مسلمان را در لیست بازیکنان موردنظرش که باید قراردادشان توسط باشگاه تمدید شود، قرار داده ولی اگر شما هم جای شماره 77 باشید، تمدید می‌کنید؟
جواب روشن است. وقتی سرمربی به بازیکنی اعتقاد ندارد و او را در اوج دوران فوتبالش به بازی نمی‌گیرد، چاره فقط جدایی است. محسن مسلمان هم باید همان راهی را برود که رامین رضاییان رفت.
ناگفته پیداست بازی کردن محسن مسلمان که مدت‌هاست از مدار کارلوس کی‌روش و تیم ملی خارج شده در قاره سبز، امر محالی است اما شاید حوالی خلیج ‌فارس برای مهندس تیم پیدا شود.
مگر سجاد شهباززاده نرفت؟! مگر سروش در قطر توپ نمی‌زند؟ مسلمان هم چاره دیگری ندارد. متأسفانه باشگاه پرسپولیس هم نتوانست و احتمالاً نمی‌تواند این ماجرا را مدیریت کند./خبرورزشی
برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظرات
موضوعات روز