جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
هافبک استقلال بعد از تصادف شدیدی که حدود ۳ هفته پیش نصیبش شد کمتر کسی از او خبر دارد.
کد خبر: ۲۳۴۹۱
تیتر20 - مهدی قائدی یکی از استعدادهای فوتبال ایران است که شرایط برای او در این فصل اصلا خوب پیش نرفت. هافبک استقلال در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان شرایط خوبی را در این تیم تجربه کرد و در ابتدای حضور شفر هم شرایط برای این هافبک مستعد طوری پیش رفت که اصلا فرصت بازی کردن پیدا نمی کرد.

بعد از گذشته چند هفته شفر کم کم داشت به این بازیکن اعتماد می کرد و از او در ترکیب اصلی استفاده می کرد که به یکباره او به دلیل محرومیت از بازی با صنعت نفت آبادان، بعد از بازی با پارس جنوبی جم از کادرفنی مرخصی گرفت و به بوشهر سفر کرد تا یک تصادف شدید مسیر فوتبال او را تغییر دهد.

این تصادف چند روزی قائدی را در بیمارستان بستری کرد و بعد از مرخص شدن کمتر کسی در این مدت از هافبک جنوبی و تکنیکی استقلال خبر دارد.

دکتر امین نوروزی در مورد مصدومیت قائدی گفت: هفته گذشته قائدی به تهران آمد و بعد از چند جلسه فیزیوتراپی دوباره به بوشهر برگشت.

او در مورد بازگشت این بازیکن به میادین هم گفت: بازگشت او کمی سخت است و نمی شود اظهار نظر دقیقی در مورد او انجام داد. او باید دوباره به پزشک مراجعه کند و هر زمان که شرایط داخلی او خوب شد می توان در مورد بازگشتش به میادین به طور دقیق اظهار نظر کرد./ورزش سه
برچسب ها: قائدی استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز