جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
بیشترین معاملات این روزهای بازار خودرو متعلق به خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان در بازار است که معمولا برای رفت و آمدهای نوروز ۹۷ خرید و فروش می‌شوند. در ادامه به لیستی از خودروهای در این رده قیمتی می‌پردازیم که می‌توانید برای خریدهای خود به این لیست توجه ویژه داشته باشید.
کد خبر: ۲۳۴۹۶
خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان بازار خودروهای صفر در اسفند ۹۶

تیتر20 - اسفندماه همیشه برای بازار خودرو یک ماه بسیار ویژه و پررونق بوده است و بسیاری از مردم برای مسافرت‌های نوروزی خود اقدام به خرید خودرو می‌کنند و یا خودروی موجود خود را ارتقا می‌دهند که بیشترین معاملات این روزهای بازار خودرو متعلق به خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان در بازار است که معمولا برای رفت و آمدهای نوروز ۹۷ خرید و فروش می‌شوند. در ادامه به لیستی از خودروهای در این رده قیمتی می‌پردازیم که می‌توانید برای خریدهای خود به این لیست توجه ویژه داشته باشید.

اولین خودرو برای این لیست اسفند ۹۶ چرخان، سمند ال‌ایکس است که با مدل ۹۷ در حال حاضر با قیمت ۳۴ میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود. سمند ای‌اف۷ نیز دیگر خودرو از خانواده سمند است که با یک میلیون تومان قیمت بالاتر با نقدینگی در حدود ۳۵ میلیون و پانصد هزار تومان در بازار آزاد قابل خریداری است.

اگر از طرفداران پژو ۴۰۵ هستید نیز باید بدانید که این خودرو در حال حاضر در بازار آزاد با قیمت ۳۴ میلیون و هفتصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود. مدل دوگانه همین خودرو نیز با ۳۰۰ هزار تومان قیمت بالاتر با نقدینگی در حدود ۳۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

در خانواده خودروهای ارزان‌قیمت ایرانی برای نوروز ۹۷ نوبت به خانواده پراید می‌رسد که معمولا بیشترین معاملات در رده زیر ۲۵ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است. سایپا ۱۱۱ گران‌ترین و پرحاشیه‌ترین خودرویی است که این روزها در بازار آزاد با قیمت ۲۴ میلیون و دویست هزار تومان خرید و فروش می‌شود. سایپا ۱۳۱ نیز با دو میلیون تومان قیمت پایین‌تر با نقدینگی در حدود ۲۲ میلیون و دویست هزار تومان قابل خریداری است.

سایپا ۱۳۲ دیگر خودرو از خانواده پراید معروف ایرانی‌هاست که با ۲۳ میلیون و پانصد هزار تومان در بازار آزاد خودروها خرید و فروش شده و انواع رنگ‌های آن نیز با تفاوت اندک ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومانی معامله می‌شوند.

اگر دوست دارید از خانواده وانت‌های ایرانی، خودروی صفر خریداری کنید باید بگوییم که نوع سایپایی آن با قیمت ۲۱ میلیون و پانصد هزار تومان و نوع ایران‌خودرویی آن با قیمت ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. سایپا ۱۵۱ و وانت آریسان دو محصول سایپا و ایران‌خودرو، جزو خودروهایی هستند که در هفته‌های اخیر بیشترین رشد قیمت را تجربه کرده‌اند.

در دیگر خانواده از خودروهای سایپا به تیبا صندوقدار می‌رسیم که این خودرو نیز در مدل‌های مختلف از ۲۶ تا ۲۸ میلیون تومان معامله می‌شود. کمترین قیمت برای مدل صندوقدار تک سوز بوده و بالاترین قیمت برای صندوقدار دوگانه‌سوز این خودرو است.

آخرین خودرو از خودروهای پیشنهادی ما برای اسفند ۹۶ و همچنین نوروز ۹۷ در خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان، خانواده ساینا از محصولات گروه خودروسازی سایپا است که با توجه به تنوع رنگی آن قیمتی در حدود ۲۹ تا ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دارد و روند نسبتا صعودی در بازار خودرو به خود گرفته است./چرخان
ارسال نظرات
موضوعات روز