پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
قهر ۲ ستاره به قطر هم کشیده شد
در روزهایی که مهدی طارمی در لیگ ستارگان قطر می‌درخشد و محسن مسلمان هم مورد غضب برانکو قرار گرفته و به قول خودش ممنوع‌البازی شده است خبری شنیدیم که ذکر آن خالی از لطف نیست.
کد خبر: ۲۳۵۴۰
تیتر20 - البته این خبر شاید کمی بیات(!) به نظر برسد اما ارزش انتشار دارد؛ همان‌طور که می‌دانید حضور پرسپولیس در قطر برای بازی با السد فرصتی شد برای اینکه مهدی طارمی و سروش رفیعی دو بازیکن شاغل در لیگ ستارگان برای دیدار و ملاقات با همبازیان خود راهی اردوی سرخپوشان شوند.
از قرار معلوم مهدی طارمی با فرشاد احمدزاده یا کمال کامیابی‌نیا تماس گرفته و موضوع حضورش در اردوی پرسپولیس را با آنها درمیان می‌گذارد.
این دو نیز به گرمی از پیشنهاد همبازی خود استقبال کرده و مهدی طارمی را به هتل دعوت می‌کنند.
شنیدیم خبر حضور مهدی طارمی در اردوی پرسپولیس به گوش محسن مسلمان می‌رسد که سر میز شام بوده است. به محض آن که این خبر به مسلمان می‌رسد او با ناراحتی رستوران هتل را ترک می‌‌کند و به اتاقش می‌رود تا با طارمی روبه‌رو نشود!
این در حالی است که محسن مسلمان و مهدی طارمی دوقلو‌های سابق پرسپولیس محسوب می‌شدند و همه جا با هم بودند.
حتی لازم به یادآوردی است که مهدی طارمی و محسن مسلمان حدود یک سال با یکدیگر هم‌خانه بوده و چند سالی نیز در اردو‌ها هم‌اتاق بودند.
اما چه شد که این رابطه صمیمانه ناگهان به تیرگی گرایید؟ ماجرا ارتباطی به قطر و کوچ مهدی طارمی ندارد و ظاهراً همه چیز به قبل از آن برمی‌گردد.
روز‌هایی که طارمی و مسلمان تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند و به صورت مستقل در تهران در خانه مجردی خود زندگی کنند و به هر حال هر چه هست محسن مسلمان و مهدی طارمی که روزگاری رفیق گرمابه و گلستان یکدیگر محسوب می‌شدند حالا با یکدیگر کاری ندارند!/خبرورزشی

ارسال نظرات
موضوعات روز