پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
تصمیم جالب بانک گردشگری در ساخت پردیس
بانک گردشگری با اختصاص هزینه‌های تبلیغاتی آخر سال خود به احداث پردیس گردشگری در منطقه چیتگر تهران، گامی مهم در توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط‌زیست برداشت.
کد خبر: ۲۳۶۸۴

سررسیدها درخت شدند!


تیتر20 - بانک گردشگری در مدت فعالیت خود کارنامه درخشانی داشته که حکایت از فعالیت ویژه این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی دارد .

 تنوع فعالیت های بانک گردشگری سبب اشراف این بانک به حل معضلات و توجه به گروههای اجتماعی آسیب پذیرتر بوده و در حوزه‌هایی مانند محیط‌ زیست، گردشگری، ورزش، امور خیریه، حمایت از نخبگان ملی، فرهنگ عمومی فعالیت گسترده داشته است.

ساخت مدارس مجهز در مناطق محروم کشور ، حمایت از تیم‌های ملی والیبال ایران و اقدامات نیکوکاری مانند حمایت از موسسات خیریه به ویژه ارسال کمک‌ها به مردم آسیب‌دیده از زلزله و حمایت از رخدادهای علمی مانند برگزاری استارت‌آپ ویکند گردشگری، از مهم‌ترین اقداماتی است که در کارنامه فعالیت این بانک برای شرکت در امور عام المنفعه دیده می‌شود و همچنان در پی ایده های جدید است تا کمک های خود در این راستا را افزایش دهد.

قدمی جدید، کمکی نوین

بانک گردشگری در اقدامی جدید در دی‌ماه ۹۶تغییر رویه تحسین برانگیزی داشته ، این بانک با اختصاص هزینه‌های تبلیغاتی آخر سال خود به احداث پردیس گردشگری در منطقه چیتگر تهران، گامی مهم در توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط‌زیست برداشت. 

طرح پردیس گردشگری تهران با هماهنگی های صورت گرفته با معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ۲۰ هزار اصله نهال در عرصه های جنگلی چیتگر و وردآورد غرس کرد.

این فعالیت که به صورت مشترک با شهرداری انجام شد مراحل ابتدایی خود را پشت سر گذاشته است. در این خصوص فعالان در این مورد کاشت درختان را ادامه می دهند و با توجه به زمان محدود برای کاشت درختان، از گونه‌های سوزنی برگ و پهن برگ که با شرایط اقلیمی این منطقه سازگارند استفاده کرده اند و اولویت اول با کاشت درختانی است که به آب کمتری احتیاج دارند، همچنین آب مورد نیاز درختان از فاضلاب تسویه شده غرب استان تهران و بازچرخانی آن تامین می‌شود.

سررسیدها درخت شدند!


طرح بزرگ پردیس گردشگری تهران عملیاتی شد

رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات در این خصوص به خبرنگار تیتر20 عنوان کرد: در راستای فرهنگ سازی احترام به طبیعت، حفظ و حراست از منابع طبیعی این تصمیم اتخاذ شده و با همکاری شهرداری در حال اجراست. 

بانک گردشگری در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، هزینه‌های تبلیغاتی پایان سال خود را به احداث این پردیس اختصاص داد تا به جای آنکه مسبب قطع درختان برای انتشار سر رسید و تقویم شود، در کاشت درختان و سبز کردن محیط ایفای نقش کند.

وی دراین باره افزود: با توجه به افزایش ریزگردها و آلاینده های هوا، کاشت نهال و توسعه فضای سبز در شهر می تواند نقش مثبتی در کاهش آلودگی هوا داشته باشد و سلامت هوا را تضمین کند. با توجه به شرایط بحرانی حوزه آب در کل کشور توسعه و ارتقاء فضای سبز و همچنین رسیدگی بیشتر و بهتر به بوستان ها که کارکردهای ملی و فرامنطقه ای نیز دارند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در جریان عملیات اجرایی پردیس گردشگری مقرر است در چند فاز، تعداد ۱۰ هزار اصله نهال درخت با حمایت بانک گردشگری در منطقه چیتگر کاشته و نگهداری شوند که در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح، 32 اصله نهال به شکل نمادین و به پاس 32 جان باخته در حادثه کشتی سانچی در محوطه در نظر گرفته شده برای پردیس گردشگری کاشته شدند.


ارسال نظرات
موضوعات روز