جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
مدافع تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل تأکید کرد هوادار استقلال است اما در فینال جام حذفی برای موفقیت تیمش تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۲۳۷۰۷
تیتر20 -  امین حاج‌محمدی درباره پیروزی 3 بر یک تیم خونه‌به‌خونه بابل مقابل استقلال خوزستان و صعود این تیم به فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر پیروز شدیم. همه چیز دست به دست هم داد و توانستیم به فینال جام حذفی برسیم. استقلال خوزستان تیم خوب و قابل احترامی است،‌ اما ما پس از گلی که در ابتدای بازی دریافت کردیم،‌ خوب به بازی برگشتیم. 

وی ادامه داد: در اوایل بازی بازیکنان هیجان داشتند و داور هم یک پنالتی برای استقلال خوزستان گرفت که درست هم بود. پس از گل حریف نیز همانطور که گفتم بازی را در دست گرفتیم و خدا را شکر با یک بازی خوب نتیجه را هم به دست آوردیم. 

مدافع خونه‌به‌خونه که سابقه عضویت در تیم استقلال را هم در کانامه دارد درباره دیدار فینال جام حذفی مقابل این تیم،‌ تصریح کرد: استقلال تیم بسیار خوبی است و در حال حاضر بهترین تیم ایران است. این تیم فوق‌العاده کار می‌کند و همیشه بهترین تیم کشور بوده است. در فینال هم هر تیمی تلاش بیشتری کند و مستحق‌تر باشد قهرمان خواهد شد.

حاج‌محمدی گفت: من با باشگاه استقلال هیچ مشکلی ندارم و هنوز هم عاشق این تیم هستم. حتی بازی‌های این تیم را هم دنبال می‌کنم و هوادار 100 آتشه استقلال هستم! افتخار می‌کنم قرار است مقابل این تیم بازی کنم و سعی می‌کنم به بهترین بازی خود را برای تیمم انجام دهم و دستورات کادرفنی را در زمین اجرا کنم. تلاشم را برای موفقیت تیمم خواهم کرد و هر تیمی بهتر باشد قهرمان جام حذفی خواهد شد. 

وی در مورد شرایط تیم خونه‌به‌‌خونه در لیگ دسته اول یادآور شد: شرایط‌مان در لیگ دسته اول خیلی خوب است و خدا را شکر در چند بازی اخیر تمام رقبای بالای جدولی خود را شکست داده‌ایم. ما خوب کار می‌کنیم و به امید خدا بتوانیم در پایان فصل به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود کنیم./تسنیم
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز