پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
باشگاه پرسپولیس مخالف است
علی علیپور با زدن 17 گل در لیگ برتر و 3 گل در لیگ قهرمانان آسیا بهترین بازیکن پرسپولیس در فصل جاری بوده است. مهاجم سرعتی، قدرتی و گلزن پرسپولیس که به تازگی با پیشنهاداتی از اروپا مواجه شده است.
کد خبر: ۲۳۷۲۰
تیتر20 -  تازه‌ترین مشتری علی علیپور استاندارد لیژ است؛ تیم قدیمی و ریشه‌دار بلژیک که در سال 1898 تأسیس شده و لقب قرمزها را دارد.
این تیم طرفداران بسیاری در بلژیک داشته و یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های این کشور محسوب می‌شود. بالطبع رفتن به استاندارد لیژ می‌تواند برای هر بازیکن ایرانی یک آرزو و رؤیا باشد اما علی علیپور قادر نیست به این پیشنهاد وسوسه‌انگیز جواب مثبت بدهد.
علی علیپور به مدت ۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و باشگاه هم مخالف جدایی اوست. فراموش نکنید پرسپولیس طبق حکم فیفا از فصل نقل و انتقالات تابستانی آینده محروم بوده و قادر به جابه‌جایی بازیکن نیست.
بنابراین باید به پرسپولیسی‌ها حق داد که اجازه جدایی به بهترین گلزن خود ندهند. البته علی علیپور سن و سال زیادی نداشته و می‌تواند در سال‌های آینده و با درخشش در پرسپولیس و تیم ملی حتی به لیگ‌های معتبرتر نیز برود ولی در حال حاضر امکان جدایی وجود ندارد.
خود علیپور هم به این نتیجه رسیده که تا پایان قراردادش یا حداقل یک سال دیگر در پرسپولیس بماند و سپس به اروپا برود. در حال حاضر کاوه رضایی و رامین رضاییان دو بازیکن ایرانی به شمار می‌روند که در لیگ بلژیک توپ می‌زنند؛ اولی بسیار موفق بوده و توانسته است نظر کارلوس کی‌روش را هم جلب کند اما دومی برخلاف دوران حضور در پرسپولیس در بلژیک نتوانسته در حد و اندازه خود ظاهر شود و جای ثابتش در تیم ملی را نیز به وریا غفوری واگذار کرده است./خبرورزشی
برچسب ها: پرسپولیس علیپور
ارسال نظرات
موضوعات روز