پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
در حالی که به روزهای پایانی فصل هفدهم لیگ برتر نزدیک می‌شویم، برخی از بازیکنان خوب استقلال با پیشنهاداتی از طرف تیم‌های لیگ برتری و حتی برخی با دریافت پیشنهاد از تیم‌های خارجی مواجه هستند. یکی از این ستاره‌ها سرور جپاروف، هافبک گلساز و گلزن استقلال است که این روزها سرش حسابی شلوغ است.
کد خبر: ۲۳۷۷۲
تیتر20 - روز گذشته این خبر که مسئولان سپاهان اصفهان خواهان بازگشت این بازیکن به اصفهان شده‌اند در کانال‌های خبری و رسانه‌های مجازی دست به دست شد. خبری که برخلاف خبر مربوط به محسن مسلمان و درخواست سپاهانی‌ها برای به خدمت‌گیری‌‌اش با هیچ تکذیبیه‌ای از سوی اصفهانی‌ها همراه نشد تا صحتش بیشتر تأیید شود.
در این باره با مدیربرنامه سرور جپاورف حرف زدیم که او نیز این خبر را تأیید کرد و به خبرورزشی گفت: «فقط سپاهان نیست که خواستار به خدمت‌‌گیری سرور جپاروف شده است».
طبق اطلاعاتی که پیرامون این موضوع به دست‌مان رسیده، علاوه بر چند تیم داخلی، دو، سه تیم خارجی هم برای به خدمت‌‌گیری این بازیکن دست به کار شده‌اند اما پاسخ جپاروف به این درخواست‌ها نیز در نوع خود جالب بوده است.
در این باره صحبتی هم با سرور جپاروف داشتیم که گفت در استقلال راحت است و تازه با زندگی در تهران و هم‌تیمی‌هایش خو گرفته است. او اشاره مستقیمی به جذابیت‌های تیم استقلال برای خودش داشت و گفت: «من تازه در این تیم جاافتاده‌ام. خیلی از دوستان فوتبالی‌ام بابت شرایطی که در استقلال دارم به من تبریک گفته و انتخابم را انتخابی خوب می‌دانند. اگر یک درصد در استقلال شرایط خوبی نداشتم حتماً می‌گفتم. همه مرا می‌شناسند و می‌دانند درباره فوتبال با کسی تعارف ندارم. الان هم از همه چیز در استقلال راضی هستم».
یکی از مسائلی که جپاروف بابت آن از بودن در استقلال راضی است پرداختی‌های مالی باشگاه بوده که در این مدت سر وقت دریافت کرده و توانسته بدون دغدغه به پولش برسد.
علاوه بر این جپاروف گفت، نمی‌تواند به راحتی قید استقلال، طرفداران پرتعداد و جایگاه بالایش نزد فوتبال‌دوستان ایرانی را بزند و به تیمی دیگر برود.
البته این همه تصمیمی نیست که او به اتفاق مدیربرنامه‌‌اش گرفته است. ظاهراً برخی پیشنهادات رسیده به مدیربرنامه جپاروف به قدری وسوسه‌کننده بوده که باعث شده تا این بازیکن باتجربه برای سال‌های پایانی فوتبالش به سرعت درباره ماندن در استقلال نظر قطعی ندهد.
شنیدیم این بازیکن حرفه‌ای و باتجربه به مدیربرنامه‌‌اش گفته برای تصمیم‌گیری در این باره هیچ عجله‌ای نداشته و می‌تواند تا پایان فصل صبر کند و بعد بهترین تصمیم را بگیرد.
جپاروف در تابستان سال جاری از سپاهان به استقلال پیوست و تاکنون پس از روزبه چشمی و سیدمجید حسینی ثابت‌ترین بازیکن استقلال در ترکیب استقلال محسوب می‌شود. این بازیکن در لیگ برتر هم 4 گل به ثمر رسانده و در به ثمر رسیدن خیلی از گل‌های استقلال در جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به شکل مستقیم یا غیرمستقیم تأثیرگذار بوده است./خبرورزشی
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز