جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵
همزمان با آغاز جشنواره خدمات نوروزي ایران خودرو ؛
جشنواره خدمات گروه صنعتي ايران‌خودرو، که از بیست و ششم اسفند ماه سال 96 آغاز شده است با ارائه خدمات به هموطنان گرامی در سراسر کشور، همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۲۳۹۷۹
بازدید مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از نمايندگي های کرمانشاه

تیتر20 - جشنواره خدمات گروه صنعتي ايران‌خودرو، که از بیست و ششم اسفند ماه سال 96 آغاز شده است با ارائه خدمات به هموطنان گرامی در سراسر کشور، همچنان ادامه دارد.  

در جشنواره خدمات نوروزي سال 97، نزديك به 2700 مركز خدماتي و امدادي مشتمل بر نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز و ناوگان مجهز امداد در سراسر كشور، در حال ارائه خدمات خودرويي به هموطنان گرامي هستند.

برنامه‌ريزي‌هاي اجراي اين طرح چندين ماه قبل از آغاز آن با هدف ارائه خدمات ويژه و تسهيل دسترسي به خدمات امدادي و در نتيجه افزايش ميزان رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش، با هم‌انديشي تيمي متشكل از مديران و كارشناسان مجرب اين حوزه كليد مي‌خورد و علاوه بر پيش‌بيني نيازهاي اصلي شامل تامين قطعات و به روز رساني تجهيزات، تمهيدات ويژه‌اي نيز براي نظارت بر حسن اجراي طرح انديشيده مي‌شود.


در همين راستا، مدیر عامل این شرکت و جمعی از مدیران ايساكو و امدادخودرو ايران، با تدوين برنامه‌ جديد بازديدهاي استاني، سال نو خود را به احترام هموطنان زلزله زده غرب کشور در استان کرمانشاه آغاز کردند و در روز اول فروردين ماه سال جاري از نزديك، حسن اجراي طرح را در نمايندگي‌ها و مراكز امدادي مورد پايش قرار داده و با برخي هموطنان مراجعه كننده به اين مراكز گفتگو كردند.

در حاشيه اين بازديد، سیدرضا حسینی مدير عامل خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، همچون هميشه بر تكريم و پاسخ‌گویی به موقع به مشتريان تاكيد كرد و گفت: رضايت مشتري خط قرمز فعاليت‌هاي ايساكو است و از يكايك همكاران در تمام حوزه‌هاي شركت انتظار داريم، تمام تلاش خود را براي حفظ رضايت مشتريان به كار ببندند. وي همچنين از تمام همكاراني  كه در خاص‌ترين تعطيلات سال براي خدمت‌رساني در محل كار خود حاضر شده‌اند، قدرداني كرد.


لازم به ذكر است در مدت زمان اجراي اين جشنواره، تيم‌هاي مختلف مديريتي از نمايندگي‌هاي استان‌هاي سراسر كشور و حوزه امداد بازديد به عمل خواهند آورد تا ضمن اطمينان از ارائه خدمات مناسب، حضور مديران در كنار پرسنل باعث دلگرمي بيشتر ايشان و افزايش رضايت مشتريان شود.

همچنين در طول جشنواره نوروزي ايران‌خودرو و در راستاي اجراي مسئوليت‌هاي اجتماعي، ناوگان امدادي اين شركت علاوه بر خدمت‌رساني به دارندگان محصولات ايران‌خودرو، در صورت نياز و در حد امكان به دارندگان محصولات ساير شركت‌هاي خودروسازي كشور نيز خدمات ارائه خواهند داد. 


گفتني است مدير عامل ايساكو در بازديد از نمايندگي‌هاي ايساكو در استان‌هاي غرب كشور، طي پيامي به هموطنان ارجمندي كه عزيزان خود را در زلزله اخير از دست دادند، مجددا تسليت گفت و ضمن طلب صبر و سلامتي از خداوند متعال براي اين خانواده‌ها، سالي سرشار از اميد و آرامش را برايشان آرزو كرد و گفت: حماسه‌سازي مردم غيور غرب كشور هيچ‌گاه از خاطر اين مرز و بوم محو نخواهد شد و بخش عمده پيشرفت‌هاي صنعت و اقتصاد كشور وام‌دار دلاوري‌هاي مردمان غرب و جنوب كشور است./ایساکو
ارسال نظرات
موضوعات روز