پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰
وینفرد شفر سرمربی استقلال لیست خروجی بازیکنان تیم خود را به مسئولان این باشگاه اعلام کرده است.
کد خبر: ۲۳۹۹۲
تیتر20 -  شفر، همان‌طور که مسئولان استقلال گفته‌اند، لیست شفاهی خود را به باشگاه گفته تا در صورت تمدید قراردادش، سریعاً بازیکنان مورد نظرش را جذب کنند. در این بین شایعاتی درباره وضعیت چند بازیکن هم شنیده می‌شود.


ظاهراً اولین بازیکنی که قراردادش فسخ می‌شود، میلاد زکی‌پور است. این بازیکن با آبی‌ها قرارداد دارد ولی این روزها مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند.

 
شفر گویا از کیفیت این بازیکن اصلاً راضی نیست و قصد دارد او را کنار بگذارد. شایعات از آن حکایت دارد که شفر حتی به دنبال چند مدافع چپ است و قطعاً در این پست بازیکن می‌آورد.


شایعه داغ دیگر درباره وضعیت مهدی قائدی است. آنچه در ظاهر دیده می‌شود، این است که او نمی‌تواند حالاحالاها بازی کند.

 
علاوه بر مشکل جسمانی، او دادگاهی شده و باید به خاطر تصادف اخیر مقابل قانون پاسخگو باشد. البته وکیل این بازیکن که یک خانم است، تلاش کرده تا ثابت کند مهدی پشت فرمان نبوده ولی تا این لحظه ناکام مانده است. طبق کروکی اولیه پلیس، قائدی پشت فرمان بوده و اگر این مسئله قطعاً ثابت شود این بازیکن محکومیت سنگینی خواهد داشت و در آن صورت بازگشت دوباره‌‌اش به میادین، با تأخیر زیادی مواجه می‌شود.

 
با توجه به این مشکلات شنیده می‌شود احتمالاً قائدی در لیست استقلال برای فصل بعد نیست. شفر دوست دارد تیمش در آرامش باشد ولی قائدی از زمان حضور او سه بار این آرامش را به هم زد و باعث حاشیه‌سازی برای استقلالی‌ها شد.

بازیکن سومی که شایعات داغی درباره‌‌اش شنیده می‌شود، بویان است. او به تازگی به جمع آبی‌ها ملحق شده ولی به هیچ‌وجه کارایی نداشته است. این بازیکن در همان بدو ورود مصدوم شد و شایعاتی هم درباره چگونگی خریدش به گوش می‌رسید. شفر تصمیم گرفته این بازیکن را هم از لیست تیمش حذف کند تا جا برای جذب یک خارجی دیگر باز شود./خبرآنلاین



برچسب ها: شفر استقلال
ارسال نظرات
موضوعات روز