سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد :
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا معتقد است نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" مسئولیت تولید کنندگان داخلی را بیش از پیش سنگین تر کرده است.
کد خبر: ۲۴۰۶۹
تولید محصولات جدید و افزایش کیفیت در راستای حمایت از کالای ایرانی

تیتر20 - مهندس جهرودی می گوید نام‌گذاری این سال به‌ عنوان حمایت از کالای ایرانی، راهبرد مشخصی برای مردم و مسئولان است تا در راستای تحقق شعار سال تلاش مضاعفی داشته باشند.

بدون شک حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی یکی از مهمترین راهبردهای برون رفت از مشکلات فعلی است و اگر در سنوات گذشته به این موضوع با جدیت بیشتری توجه می شد امروز شاهد برخی مشکلات اقتصادی در کشور نبودیم.

شرط لازم تحقق شعار سال ، افزایش تولید ، ارتقاء کیفیت محصولات و توجه جدی به خواست و نیاز جامعه است ، زیرا در غیر این صورت این راهبرد به اهداف اصلی خود نخواهد رسید.

مدیرعامل گروه سایپا معتقد است خودروسازی به عنوان مهم ترین تجسم تولید داخل باید در سال ٩٧ تلاش بیشتری کند تا ضمن تولید محصولات بهتر و باکیفیت تر، اشتیاق مردم به استفاده از کالای ایرانی را افزایش دهد.

جهرودی با بیان اینکه تولیدکنندگان نیز باید از فرصت شعار سال برای کیفی سازی تولیداتشان استفاده کنند میگوید سازندگان داخلی باید با ارتقاء کیفیت محصولات و رقابت پذیری، بستر لازم برای خرید کالاهای ایرانی را مهیا کرده و زمینه صدور کالاهای ایرانی را به خارج از مرزها فراهم کنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از شعار زدگی می گوید تلاش خواهیم کرد با ادامه اقدام عملی و کارمحوری در سایپا، هم کیفیت محصولات فعلی را ارتقا دهیم و هم خودروهای جدیدتر و متنوع تری را برای جلب حمایت مشتریان عرضه کنیم.

به نظر می رسد حمایت تبلیغاتی و فرهنگی رسانه ها و دستگاههای متولی از شعار " حمایت از کالای ایرانی " ، تدوین قوانین و مقررات لازم از جمله ارائه بسته های حمایتی و تشویقی برای تولیدات بهتر و باکیفیت تر و ایجاد بستر مناسب برای حمایت از تولید کنندگان داخلی در کنار تولیدات با کیفیت لازمه تحقق شعار سال باشد/سایپا نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز