سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
سینا عشوری:
هافبک سابق تراکتورسازی از سختی‌های سال 96 و اتفاقاتی که برایش افتاد صحبت کرد.
کد خبر: ۲۴۱۳۸
آن شخص را حلال نمی‌کنم و به خدا واگذارش کردم/ می‌خواهم در سال 97 با کسی که دوستش دارم ازدواج کنم

تیتر20 - سال 96 بدون شک سال سختی برای سینا عشوری بود و مصدومیت‌ها و دور ماندن از فوتبال و ترکیب تیم و در نهایت جدایی از تراکتورسازی باعث شد به گفته خودش یک سال بد فوتبالی بدون خاطره‌خوش را سپری کند ولی امیدوار است در سال 97 هم در فوتبال و هم در زندگی شخصی خود سال خوب و متفاوتی را تجربه کند که شاید ازدواجش هم در این سال رقم بخورد.

سال 96 برای سینا عشوری چطور گذشت؟

افتضاح بود. واقعاً‌ سال بدی بود و می‌توانم بگویم بدترین سال عمرم را پشت‌سر گذاشتم. هم از نظر فوتبالی سالی خیلی سختی برای من بود و هم در زندگی شخصی سال خوبی را پشت‌سر نگذاشتم و از هر جهت بخواهم بگویم سال بدی برای من بود. امیدوارم سال 97 برایم سال بهتری باشد.

بهترین خاطره‌ات از سال 96 چه بود؟

واقعاً خاطره خوبی از سال 96 ندارم و همانطور که گفتم سال خیلی بدی برای من بود. مصدومیت‌های بد موقع و طولانی و مواردی که باعث شد از فوتبال دور بمانم و عقب بیافتم در مجموع سال بدی برای من رقم زد.

بدترین خاطره‌ات از سال 96 چه بود؟

خاطره بد تا دلتان بخواهد دارم. شاید فینال جام حذفی که قهرمانی را از دست دادیم و شاید همین مصدومیت‌ها و در نهایت اینکه مجبور شدم از تراکتورسازی دور بمانم و جدا باشم. واقعاً فصل بدی را سپری کردم.

کشور ما و مردم ما هم در مجموع سال سختی را پشت‌سر گذاشتند. اینطور نیست؟

واقعاً همینطور است. امیدوارم در سال 97 نه زلزله‌ای بیاید، نه هواپیمایی سقوط کند، نه کشتی آتش بگیرد و مردم عزیز ایران و خانواده‌های ایرانی از بلا دور باشند. واقعاً سال سختی را پشت‌سر گذاشتیم و حادثه تلخ در آن زیاد وجود داشت.

آرزویت در سال 97 چیست؟

آرزو دارم به خواسته دلم در این سال برسم.

این خواسته ورزشی است یا شخصی؟

خیر. شخصی است و مربوط به کسی است که دوستش دارم و قصد دارم با او ازدواج کنم. برایم دعا کنید که به خواسته‌ام برسم.

آرزوی ورزشی‌ات چیست؟

من یک بار فینال رقابت‌های آسیایی را تجربه کردم و دوست دارم قهرمانی در آن را تجربه کنم و آرزوی ورزشی بزرگ من این است. امیدوارم با تراکتورسازی به این آرزو برسم.

کسی هست که از او دلخور باشی و موقع سال تحویل بخواهی حلالش کنی؟

بله هست ولی هرگز او را نمی‌بخشم و حلالش نمی‌کنم. اگر من هم حلالش کنم خانواده‌ام او را حلال نخواهند کرد. اسمی نمی‌برم ولی آن شخص آه خانواده‌های زیادی پشتش است و مطمئنم یک جا آه آنها دامنش را خواهد گرفت.

حتی اگر لحظه سال تحویل از تو حلالیت بخواهد هم نمی‌بخشی؟

من کسی نیستم که بخواهم ببخشم و فقط آن شخص را به خدا واگذار کردم و مطمئنم خدا جوابش را خواهد داد. همانطور که گفتم من هم اگر از او گذشت کنم خانواده‌ام گذشت نخواهند کرد.

کسی هست که لازم باشد از او حلالیت بگیری؟

بله. از محمد ایران‌پوریان حلالیت می‌طلبم. در طول این مدت خیلی او را اذیت کردیم و مرتباً با او شوخی می‌کردیم و امیدوارم از ما به دل نگرفته باشد./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز