شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
کیا کی ۹۰۰ مدل ۲۰۱۹ (Kia K900) در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۸ برای بازار ایالات متحده آمریکا رونمایی شد.
کد خبر: ۲۴۲۳۹
شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای!

تیتر20 -  مدتی پیش شرکت خودروسازی کیا در کشور مادری خود یعنی کره جنوبی از نسل جدید سدان پرچمدار خود با نام K9 رونمایی کرد و حالا این خودروی لوکس برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآمده و قرار است با نام K900 در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شود.

شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای!

کیا کی ۹۰۰ جدید بر روی پلتفرم کاملا جدیدی ساخته شده و طراحی بیرونی متفاوت و تازه‌ای دارد. 

شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای!

 این خط طراحی جدید در مرکز طراحی کیا موتور در کره جنوبی و کالیفرنیا بر اساس فلسفه‌ای به نام جاذبه پرستیژ شکل گرفته است.

شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای!

 کیا K900 جدید فراتر از یک طراحی مجدد است و ظاهر، احساس و شخصیت کاملا متفاوتی نسبت به قبل دارد. 

نسل جدید کیا کی ۹۰۰ به جلوپنجره‌ای با ۱۷۶ سلول جواهرمانند مجهز شده و نوار کرومی در قسمت پایینی درها و چراغ‌های عقب و جلوی LED در طراحی بیرونی خودرو به چشم می‌خورند.

شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای!

کیا کی ۹۰۰ جدید یک پیشنهاد عالی و با ارزش در بخش سدان‌های لوکس است و ثابت می‌کند که کیا همواره رو به جلو حرکت خواهد کرد.

کیا کی ۹۰۰ از نظر ابعاد و اندازه نیز نسبت به قبل بزرگ‌تر شده و حالا طول آن به ۵.۱۲ متر، عرض آن به ۱.۹۱ متر و ارتفاع آن به ۱.۴۹ متر رسیده است.

در کابین خودرو شاهد طراحی لوکس‌تر و منظم‌تری هستیم. فضای داخلی کیا کی ۹۰۰ نیز کاملا جدید شده و استفاده از متریال باکیفیت و پریمیوم در آن مشهود است

صندلی راننده به صورت برقی و در ۲۰ جهت قابل تنظیم است و صندلی‌های سرنشین جلو و سرنشین‌های عقب نیز در ۱۲ و ۱۴ جهت تنظیم می‌شوند.

شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای!

همچنین قسمت‌های فلزی و ۴ تریم چوبی مختلف در کابین خودرو دیده می‌شود و امکان سفارش چرم ناپا نیز وجود خواهد داشت.

نسل جدید کیا کی ۹۰۰ با دو پیشرانه V6 یا V8 به بازار جهانی عرضه می‌شود


شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای!
کیا کی ۹۰۰ پس از کیا استینگر، دومین محصول این شرکت کره‌ای است که به سیستم کنترل الکترونیکی دیفرانسیل عقب مجهز شد.
برچسب ها: کیا کره خودرو
ارسال نظرات
موضوعات روز