پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳
سه سال پیش وقتی برانکو یک روز سر تمرین تیم ملی رفت و تصاویری از بگو بخندهای او با کارلوس کی‌روش منتشر شد، کمتر کسی می‌توانست تصور کند ماه‌عسل دو مربی خارجی محبوب در فوتبال ایران تا این اندازه کوتاه باشد، اما آنها دشمنی با هم را خیلی زود شروع کردند.
کد خبر: ۲۴۳۵۰
تیتر20 - سه سال پیش وقتی برانکو یک روز سر تمرین تیم ملی رفت و تصاویری از بگو بخندهای او با کارلوس کی‌روش منتشر شد، کمتر کسی می‌توانست تصور کند ماه‌عسل دو مربی خارجی محبوب در فوتبال ایران تا این اندازه کوتاه باشد، اما آنها دشمنی با هم را خیلی زود شروع کردند. حالا دیگر نیازی به بازگویی تاریخچه این مناقشه نیست، اما فصل آخر از درگیری این دو نفر آن هم در آستانه جام‌جهانی می‌تواند خیلی خطرناک باشد. این دفعه کی‌روش به سطح کیفی لیگ ایران گیر داده و برانکو هم به نمایندگی از مربیان لیگی توی شکم او رفته است. 

کی‌روش می‌خواهد بازیکنان ملی حاضر در لیگ برتر را چهل روز در اختیار بگیرد، اما باشگاه‌ها مخالفند. بالاخره دیر یا زود تکلیف این جدل هم روشن می‌شود، اما نکته اینجاست که این می‌تواند آخرین درگیری کی‌روش و برانکو نباشد. کی‌روش فعلا به مذاکرات مربوط به تمدید قراردادش چراغ سبز نشان داده و اگر قرار باشد در ایران باقی بماند، حتما بعد از جام‌جهانی هم به پر و پای برانکو خواهد پیچید.

فراموش نکنیم تیم ملی شش ماه بعد از جام‌جهانی، جام ملتهای آسیا را در پیش خواهد داشت و کی‌روش برای آن تورنمنت هم اطوارهای خاص خودش را دارد. او چهار سال پیش آنقدر بهانه‌گیری کرد که توانست بر خلاف تمام مقررات دولتی امثال سروش رفیعی و مهرداد پولادی را که به دلیل استفاده از کارت پایان خدمت غیرقانونی ممنوعیت خروج از کشور داشتند با خودش به استرالیا ببرد، پس مطمئن باشید این بار هم اگر او سرمربی تیم ملی باشد، خرده فرمایش‌های پرشماری برای بازی‌های امارات خواهد داشت.

مفهوم همه اینها آن است که بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس هم می‌فهمند که اگر کی‌روش ماندگار باشد، آنها همچنان باید قربانی درگیری مربی پرتغالی با برانکو باشند و تاوان بدهند. در حال حاضر قرارداد شماری از بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس مثل وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری در شرف پایان است و شاید فضای فعلی باعث شود آنها به این نتیجه برسند که برای در امان ماندن از این مناقشه، بهتر است پرسپولیس را ترک کنند.

این بازیکنان می‌بینند که کی‌روش مثلا به طارمی و پورعلی‌گنجی که در لیگ سطح پایین قطر بازی می‌کنند کاری ندارد، بنابراین شاید ترغیب شوند که برای در امان ماندن از بحث و درگیری‌های مداوم و حضور در طرح‌های عجیبی مثل ریکاوری هفتگی، راهی خارج از کشور شوند. حتی حضور در همین لیگ قطر یا یک لیگ درجه سه اروپایی هم می‌تواند برای آنها شفابخش باشد. به نوشته همشهری ورزشی، این وضعیت در شرایطی که پرسپولیس از جذب بازیکن در تابستان پیش رو هم محروم است، می‌تواند برای سرخ‌ها بسیار زیانبار و خطرناک باشد.
برچسب ها: کی روش برانکو
ارسال نظرات
موضوعات روز