جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
طبق برخی گزارش‌ها، احتمالا اپل امروز قصد دارد رنگ قرمز آیفون ۸ و ۸ پلاس ( iPhone Red) را رونمایی کند.
کد خبر: ۲۴۳۶۴
آیفون‌های قرمزرنگ امروز معرفی می شود؟

تیتر20 - به نقل از وب سایت the verge، اطلاعاتی که ویرجین موبایل منتشر کرده، حاکی از آن است که اپل امروز، دوشنبه، می خواهد گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس قرمزرنگ را معرفی و رونمایی کند.

اسناد و منابع داخلی فاش شده توسط ویرجین موبایل نشان می‌دهند که نسل جدید رنگ قرمز گوشی‌های آیفون (RED PRODUCT) به زودی معرفی و عرضه خواهند شد و در دسترس کاربران و طرفداران خاص این رنگ منحصر بفرد قرار خواهند گرفت.

بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که فرایند تولید آیفون ۱۰ (ایکس) قرمز بسیار طولانی‌تر از آیفون ۸ و ۸ پلاس است و علت آن نیز بکارگیری فریم استیل در آیفون ۱۰ است. برخلاف آیفون ۸ و ۸ پلاس که از لبه‌های آلومینیومی بهره می‌برند، آیفون ۱۰ از استیل ضدزنگ استفاده کرده است و همین امر هم  موجب دشوارتر شدن تولید آن در رنگ‌های دیگری همچون قرمز می‌شود.

در سال ۲۰۱۷ میلادی، غول تکنولوژی اپل به منظور جلوگیری از شیوع و مقابله با بیماری‌های خطرناکی همچون سل، مالاریا و ویروس ایدز (HIV/AIDS ) در کشورهای آفریقایی، کمک‌های انسان دوستانه بسیاری کرد و مبالغ هنگفتی نزدیک به ۱۶۰ میلیون دلار را برای کمک به مردم این کشورها از طریق کمپین‌های خیریه فعال در اپ استور جمع‌آوری کرده و به آن‌ها اختصاص داد.

یکی دیگر از گمانه‌زنی‌هایی که از مک رومرز ارائه شده آن است که احتمال دارد اپل در کنار رونمایی از آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس قرمزرنگ، از محصولات دیگری همچون قاب شارژر و شارژر بی سیم ایرپاور نیز رونمایی کند./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز