پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت:
بازیگر نقش بهتاش فریبا گفت:خودم استقلالی هستم اما قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گویم.
کد خبر: ۲۴۳۹۳
تیتر20 - پرسپولیسی‌ها وقتی در مشهد به قهرمانی رسیدند، یک جشن کوچک اما بامزه در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه ثامن برگزار کردند. جشنی که با هجوم چند بازیکن پرسپولیس و پاشیدن آب (شاید هم گلاب) بر روی سرمربی سرخپوشان به نقطه اوج خود رسید. نکته جالب اینکه بازیکنان پرسپولیس پیش از حضور در سالن کنفرانس، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند تا با استفاده از تکیه کلام یکی از شخصیت‌های سریال پایتخت 5، سرود قهرمانی بخوانند. سرودشان در نوع خود جالب توجه بود‌؛ آنها دو بار فریاد زدند: «ای خِدا،‌ ای خِدا» و این، تکیه کلام شخصیتی به نام بهتاش فریبا در سریال پایتخت 5 بود.

بهرام افشاری بازیگر توانمند سریال پایتخت 5 با ایفای نقش بهتاش فریبا، ثابت کرد یک بازیگر بااستعداد است که می‌تواند برای سال‌ها در سینما و تلویزیون ایران، نقش‌های محوری داشته باشد. او بارها به خاطر بازی بی‌نظیر در سریال پایتخت 5 و البته فیلم‌هایی چون «لانتوری» و «کارگر ساده نیازمندیم» مورد تقدیر و تمجید رسانه‌ها و کارشناسان فن قرار گرفته بود اما به میان آمدن نامش به خاطر جشن قهرمانی پرسپولیس، بهانه‌ای شد تا با او تماس بگیریم. افشاری در ابتدای مکالمه‌مان تأکید داشت که مدت‌‌هاست مصاحبه‌ای انجام نداده و گفت: «در دو هفته گذشته، باور کنید روزی 50، 60 خبرنگار با من تماس می‌گیرند اما مصاحبه نمی‌کنم. فعلاً قصد انجام مصاحبه را ندارم و می‌خواهم با تمرکز بر کارم، به فعالیتم ادامه دهم.»

با این حال، وقتی او متوجه شد که سؤالات ما از فضای فیلم و سریال خارج بوده و بهانه تماس‌مان، فقط بحث در خصوص قهرمانی پرسپولیس است، مکالمه را ادامه داد.

*شما ویدئوی جشن پرسپولیسی‌ها را دیدید؟

بله، واقعاً برای خودم هم جذاب بود. بالاخره اتفاق جالبی رخ داده بود.

*خودتان طرفدار کدام تیم هستید؟

خودم که استقلالی هستم و این موضوع باعث شد ماجرای جشن قهرمانی پرسپولیس برایم جالب شود. البته به پرسپولیسی‌ها بابت قهرمانی‌شان تبریک می‌گویم. آنها از این قهرمانی کیف کنند، حال کنند و خوش باشند. همچنین باید از تک‌تک بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم بابت اتفاقی که رقم زدند. از طرف دیگر، من هم خوشحالم که با عملکردم در سریال پایتخت 5 توانستم لحظات شادی را برای آنها به وجود بیاورم و زمینه‌ساز این موضوع شوم که تا آنها از تکیه کلام من استفاده کنند.

*معمولاً هنرمندان به خصوص ستاره‌های سینما، رفاقت صمیمانه‌ای با ستاره‌های فوتبال دارند. از جمع بازیکنان پرسپولیس، شما با کدام‌شان رفاقت دارید؟

متأسفانه دوستان پرسپولیسی ندارم چون در واقع فرصتی برای آشنا شدن با بچه‌های این تیم را نداشتم. فقط یک‌بار با علیرضا بیرانوند سلام و احوالپرسی کردم و متوجه شدم پسر بسیار خوبی است اما کلاً رفاقت و برخورد زیادی با پرسپولیسی‌ها نداشتم.

*این‌طور به نظر می‌رسید که شاید موضوع استفاده از تکیه‌کلام شما در جشن قهرمانی پرسپولیس هماهنگ شده باشد!

نه هیچ هماهنگی با بازیکنان پرسپولیس نداشتم. همان‌طور که گفتم این اتفاق برای خودم هم سورپرایز بود. دم بازیکنان پرسپولیس هم گرم که چقدر خوب و باهیجان جشن گرفتند. امیدوارم همه مردم ایران همیشه شاد باشند./خبرورزشی
برچسب ها: پایتخت 5 پرسپولیس
ارسال نظرات
موضوعات روز