جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
عالیشاه:
هافبک - مهاجم پرسپولیس گفت: با توجه به طی شدن مراحل اداری و دریافت ترخیص از خدمت سربازی با موافقت باشگاه و سرمربی از فردا پنجشنبه در تمرین پرسپولیس حاضر خواهم شد.
کد خبر: ۲۴۵۷۷
تیتر20 - امید عالیشاه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه خدمت سربازی من پایان یافته است، با طی شدن مراحل اداری و قانونی نامه ترخیص خودم را دریافت کردم و هم اکنون عازم تهران هستم و به امید خدا با نظر آقایان؛ گرشاسبی و ایوانکوویچ از فردا پنجشنبه قصد دارم در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: جا دارد از مسوولان ستاد کل نیروهای مسلح و لشگر عاشورای تبریز هم تشکر کنم. همچنین از آقای گرشاسبی هم ممنون هستم که در این مدت بدون آنکه هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای راه بیندازند، واقعا پیگیر موضوع بودند تا بتوانم به خانه خودم برگردم و حالا خوشحالم که برگشتم و دوباره در کنار هواداران پرسپولیس خواهم بود.

عالیشاه خاطرنشان کرد: باید از هواداران تراکتورسازی و مردم خوب تبریز هم تشکر کنم که در این مدت من را بین خودشان و در تیم محبوبشان که به خاطر حضور آنها، از تیم‌های بزرگ کشورمان به حساب می‌آید، پذیرفتند. هر چند متاسفانه محرومیتی که برای این باشگاه وجود داشت و پس از آن مصدومیتی که به وجود آمد مانع شد تا بتوانم در خدمت این تیم باشم. من حتما در یک زمان و فرصت مناسب‌تر یکسری مسائل را برای مردم تبریز و هواداران پرشور تراکتورسازی مطرح خواهم کرد تا یکسری موارد برای آنها هم شفاف شود و در این صورت تردید ندارم با روشن شدن یکسری مسائل و اقداماتی که صورت گرفت، سوء تفاهمی باقی نخواهد ماند.

بازیکن با سابقه سرخپوشان همچنین درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس تصریح کرد: فکر نمی‌کنم نیازی به صحبت باشد. پرسپولیس با آقای برانکو سه سال است که در اوج به سر می‌برد و به یک تیم دست نیافتنی تبدیل شده است. فکر می‌کنم معلوم باشد که چقدر از حضور دوباره در پرسپولیس خوشحال هستم. البته با توجه به محرومیت، طبعا نگرانی‌هایی برای هواداران وجود دارد ولی قطعا تک تک بچه‌ها تمام تلاش خودشان را می‌کنند. این شرایط را هم می‌توان مدیریت کرد و آقای گرشاسبی و برانکو هم روی کار خودشان مسلط هستند. البته این فصل هنوز برای تیم تمام نشده است. بعد از قهرمانی زودهنگام در لیگ و صعود مقتدانه در آسیا، حالا باید تیم در لیگ قهرمانان حفظ شود و دو بازی مهم داریم که به یاری خدا و با حمایت هواداران از این مرحله هم می‌گذریم./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز