جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
تیتر20 بررسی می کند؛
برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو (با توجه به جذابیت های خاص آن برای شهروندان) در محل شهر آفتاب (ابتدای عوارضی تهران-قم)، به دلیل دوری از شهر و سختی های دسترسی، عملا دست خیلی ها را برای بازدید کوتاه می کند.
کد خبر: ۲۴۶۴۷
اقدام مثبت وزارت صنعت در برگزاری نمایشگاه خودرو در قلب تهران/ دورهمی خانوادگی در نمایشگاه خودرو تهران

تیتر20 - بنابر اعلام وزارت صنعت،معدن و تجارت، هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ایران قرار است اواخر اردیبهشت تا اوایل خردادماه در تهران برگزار شود، منتها نه به میزبانی شهر آفتاب.

 طبق اعلام وزارت صنعت، نمایشگاه بین المللی تهران (واقع در خیابان سئول) میزبان این گردهمایی خودرویی خواهد بود، موضوعی که واکنش های مثبت و منفی خود را به دنبال داشته است.

در این مورد به نظر می رسد برگزاری نمایشگاه خودرو در قلب تهران، تنها از منظر ترافیکی مورد نقد قرار گرفته است و منتقدان می گویند، این اقدام سبب قفل شدن خیابان های اطراف نمایشگاه و ایجاد دردسر برای عموم مردم خواهد شد.

این در حالی است که طبق برنامه ریزی وزارت صنعت،معدن و تجارت، نمایشگاه موردنظر در ماه رمضان و بعد از افطار برگزار می شود. با این حساب، در آن محدوده زمانی عملا ترافیک سنگینی در خیابان های تهران وجود ندارد و هرچند تهرانی ها به هیچ وجه با ترافیک غریبه نیستند.

نکته دیگر اینجاست که برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو (با توجه به جذابیت های خاص آن برای شهروندان) در محل شهر آفتاب (ابتدای عوارضی تهران-قم)، به دلیل دوری از شهر و سختی های دسترسی، عملا دست خیلی ها را برای بازدید کوتاه می کند.

 نمایشگاه خودرو به هر حال جذابیت های خاص خود را دارد و خیلی ها حتی آنها که قصد خرید خودرو نیز ندارند، بدشان نمی آید از چنین نمایشگاه هایی ولو صرف گذراندن وقت، بازدید کنند. 

بنابراین برگزاری این نمایشگاه در شهر تهران حتی اگر ترافیکی نسبی را نیز برای چند شب ایجاد کند، در مجموع می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به نمایشگاه بکشاند. 

از طرفی، با برگزاری این نمایشگاه در ماه رمضان، شرایط برای تفریح خانواده ها نیز در ساعات پس از افطار فراهم خواهد آمد و این موضوع نیز بر حجم استقبال خواهد افزود.

ارسال نظرات
موضوعات روز