جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
پای بازی در الخور وسط است!
رابطه مهدی طارمی و محسن مسلمان از خیلی وقت پیش (بخوانید قبل از بازی سال گذشته با الهلال عربستان) به خاطر یک شوخی شکرآب شد. در آن دیدار مهدی طارمی محروم بود و پرسپولیس ۴ گل از حریف عربستانی دریافت کرد تا شانس صعود این تیم به فینال به حداقل برسد.
کد خبر: ۲۴۷۸۰
تیتر20 - در اردوی امارات اما اتفاقی افتاده بود که این دو با یکدیگر دچار مشکل شده و به قهری طولانی‌مدت انجامید؛ دو بازیکنی که در خیابان حسن سیف شهرک غرب هم‌خانه بودند از هم دور و دورتر شدند.

محسن مسلمان به منطه خوش‌آب و هوای فرمانیه تهران اسباب‌کشی کرد و مهدی طارمی هم به سعادت‌آباد بازگشت! مشکل این دو ستاره پرسپولیس به حدی حاد شد که وقتی پرسپولیس برای بازی با السد در قطر به سر می‌برد و طارمی برای دیدن همبازیانش به هتل محل اقامت سرخپوشان رفت، مسلمان میز شام را ترک کرد! وساطت چند همبازی مشترک و سروش رفیعی نیز برای آشتی‌کنان بی‌فایده بود و محسن مسلمان ترجیح داد به جای روبه‌رو شدن با هم‌اتاقی و دوست صمیمی سابق خود به اتاقش برود و بخوابد!

حالا خبر رسیده که محسن مسلمان مورد توجه باشگاه الخور قطر قرار گرفته که جانشین سروش رفیعی شود. مدیران الخور از عملکرد شماره 7 ایرانی خود راضی نیستند و به احتمال فراوان برای فصل آینده قراردادش را تمدید نکنند. بر همین اساس به دنبال خرید یک هافبک طراح هستند که محسن مسلمان به آنها پیشنهاد شده است اما خبر جالب‌تر از پیشنهاد الخور قطر می‌تواند آشتی‌کنان مهدی طارمی و محسن مسلمان باشد.

پنج‌شنبه گذشته محسن مسلمان و مهدی طارمی عکس مشترکی گذاشتند، طارمی نوشت؛ روزی روزگاری! و محسن مسلمان هم نوشت؛ دلم یه ذره شده واسه اون موقع‌ها!

پشت پرده آشتی‌کنان طارمی و مسلمان

به نظر می‌رسد این آشتی‌کنان پیش‌درآمدی باشد برای سفر محسن مسلمان به لیگ ستارگان قطر! به هر حال تجربه نشان داده که بازیکنان پرسپولیس (و ایضاً استقلال) به راحتی نمی‌توانند در تیم‌های داخلی دیگر توپ بزنند و ترجیح می‌دهند به لیگ قطر بروند تا از حاشیه و اعتراض هواداران در امان باشند. محسن مسلمان هم پس از حمایت‌های ویژه هواداران پرسپولیس دوست ندارد فصل آینده با بازی در سپاهان اصفهان یا هر تیم دیگری روبه‌روی طرفداران قرمز قرار بگیرد./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز