جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
فنگ شویی یا فانگ شویی فلسفه و هنری باستانی است که سابقه آن به 3000 سال پیش در کشور چین باز می گردد. فنگ به معنی باد و شویی آب است که در فرهنگ چینی باد و آب مظهر سلامتی و پاکی است که از اجزای مختلفی تشکیل شده است ، در این بخش از نمناک به معرفی اجزای اصلی فنگ شویی و مزایای آن می پردازیم .فنگ شویی
کد خبر: ۲۵۰۲۹
فنگ شویی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی چیست؟

تیتر20 - حتما شما هم اصطلاح فنگ شویی را شنیده اید و می دانید که در دکوراسیون و چیدمان داخلی منزل کاربرد و تاثیر فوق العاده دارد.

فنگ شویی از چه اجزایی تشکیل شده است

فنگ شویی یا فانگ شویی فلسفه و هنری باستانی است که سابقه آن به 3000 سال پیش در کشور چین باز می گردد. فنگ به معنی باد و شویی آب است که در فرهنگ چینی باد و آب مظهر سلامتی و پاکی است که از اجزای مختلفی تشکیل شده است ، در این بخش از نمناک به معرفی اجزای اصلی فنگ شویی و مزایای آن می پردازیم .فنگ شویی

فنگ شویی چیست

فنگ شویی یک هنر متافیزیک چینی است که جریان انرژی حیاتی را تحت نظر دارد. چی یک مفهوم باستانی چینی است که جریان این انرژی در طرح های معماری و الگوها ساکن است. فنگ شویی به معنای آتش و آب و هم زیستی متعادل نیروهای متضاد است. در اصل، تعادل جنبه حیاتی از فضای دکور فنگ شویی است که در تمام جنبه های آن مشهود است. یک علم متافیزیکی است که کاملا توضیح داده نشده است ، اما مزایای فنگ شویی مشاهده شده است.

درباره اجزای اصلی فنگ شویی بیشتر بدانید

هفت جنبه از فنگ شویی را که یک مبتدی نیاز به دانستن آن دارد بررسی کنید :
 
درختان

هنر فنگ شویی موقعیتی خیلی عمیق برای درخت دارد. به عنوان منبعی از جریان زندگی حیاتی در نظر گرفته و توصیه می شود که در مکان های مهم نگهداری شود. به عنوان مثال باید گیاه گلدانی را جلوی لبه ها و گوشه های تیز قرار دهید تا تاثیر را خنثی کند.

به طور حتم احساس بهتری نسبت به درختی کوچک ، گوشه ای کنار دیوار می کنید. به هر حال، نگه داری گیاه در هر جای خانه ایده خوبی است. در ایوان، بسیار عالی است. داخل اتاق نشیمن احساس خوبی به افراد میدهد برخی گیاهان مانند بامبو خوشبختی را نشانه می دهند .
 
آب

انرژی آب نقش حیاتی دارد چون گفته می شود انرژی را جذب و آن را حفظ می کند . کار بسیار سود مندی است زمانی که به این واقعیت فکر می کنید زندگی بدون آب ممکن نیست و بدن انسان تا حد زیادی از آب تشکیل یافته است.

گفته می شود قرار دادن یک ظرف پر از آب در محل عبادت ، انرژی را متراکم کرده و به دعاها قدرت می بخشند. این نیز در مراسم هندوها رایج است که در آن یک منقل یا یک ظرف مقدس با آب در پرستش الهه بسیار حیاتی است. همچنین اگر آن را در مکانی تجاری نگه دارید، از نظر مالی مفید خواهد بود. بدیهی است ، نباید مراقبت از این عمل سودمند را رها کنید زیرا آب راکد می تواند میکروب را پرورش دهد.
 
آینه

" فنگ شویی " ارتباط بسیار زیادی با آینه دارد. مانند پورتال سیال برای دنیای موازی موجود رفتار می شود مشابه به نظر می رسد اما روش انعکاس آن متفاوت است. بنابراین، متخصصان اظهار می کنند آینه باید در بهترین مکان ها قرار بگیرد.

به عنوان مثال، در توالت جایی که ضایعات بدن دفع می شود نباید خود را ببینید . توصیه نمی شود درست بالای سر در اتاق خواب آینه نصب کنید ، زیرا علم متافیزیک به رویاپردازی روشن و آزاد کردن روح اعتقاد دارد. آن ها می گویند روح هر کسی هنگام خوابیدن آزاد می شود اما آینه باعث می شود آنجا گیر بیفتند.
 
اتاق نشیمن

فضایی برای ملاقات با مهمانان و صحبت کردن است. در اینجا باید یک حس حرکتی در زیباترین شکل وجود داشته باشد. آکواریومی را در نظر بگیرید. " فنگ شویی " می گوید بسیار مفید است. بالش های نرم روی کاناپه و رنگ های جذاب گرم روی دیوارها نیز می توانند بر کیفیت تعاملات زندگی در اتاق تاثیر بگذارند.

نورپردازی نیز یک جنبه مهم است. آن ها باید راحت باشند، نه خیلی روشن، نه خیلی تاریک. حس تعادل بسیار حیاتی است و سنگ بنای تزئین خانه با توجه به این روش متافیزیکی است. تصاویر فواره ها و آبشارها همچنین تاثیر زیادی دارد.
 
سنگ ها
همانند طالع بینی، سنگ های قیمتی به عنوان انبار و ساطع کننده ارتعاشات مجزا انرژی اتاق در نظر گرفته می شوند. کریستال لیمویی توانایی جذب ثروت، را دارد احتمالا به این دلیل که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد . در تجارت، مهم ترین چیز همیشه اعتماد به نفس است.

هم چنین می توانید درخت جواهر فنگ شویی را برای ثروتمند شدن خریداری کنید. به خاطر داشته باشید این عمل متافیزیک تا حد زیادی وابسته به باور است. اگر به کارایی آن اعتقاد ندارید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. اگر این کار را انجام دهید ، ممکن است نتایج زندگی تان را به طور شگفت انگیز تغییر دهید. هیچ علم مدرن دقیقی از چی وجود ندارد، اما نیروی واقعی است که در روش های درمانی طب سوزنی نشان داده می شود.
 
اجتناب از مرگ

در چین باستان، آن ها مرد مرده را روی زمین با پاهای خود به سمت در می گذاشتند. این مبتنی بر این باور بود که روح باید آزاد و به قلمرو خود برود. کارشناسان طبق این عقیده، پیشنهاد می کنند که پاها یا اسباب و اثاثیه را در همان خط در نگه ندارید.
گفته می شود که این موضوع، مسیر مرگ را باز می کند که به وضوح انرژی مطلوبی نیست. در واقع می توانید سعی کنید گیاهان را در دو طرف در قرار دهید چون انرژی ورودی با سرزندگی را در بر می گیرند./نمناک
ارسال نظرات
موضوعات روز