پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
محسن مسلمان حق دارد از وضعیت خود در تیم پرسپولیس گله‌مند باشد. او که یکی از ارکان قهرمانی تیم پرسپولیس در فصل گذشته بود این فصل تبدیل به مهره‌ای نیمکت‌نشین و بلااثر شده و در چنین شرایطی طبیعی است محسن مسلمان نگران تمدید قرارداد خود با تیم باشد.
کد خبر: ۲۵۱۲۴
تیتر20 - برانکو پیش‌تر اعلام کرده محسن مسلمان را برای فصل بعد هم می‌خواهد. این شاید به این خاطر است که پنجره به روی تیم بسته و پرسپولیس نیاز دارد روی نیمکت هم بازیکن داشته باشد! اما گویی محسن برای تمدید قرارداد خود شرط گذاشته و شرطش این است که به او تضمین دهند در ترکیب تیم به میدان می‌رود. در غیر این صورت به سپاهان یا یکی از تیم‌های قطری خواهد رفت.

آنچه مسلم است دلیل نیمکت‌نشینی محسن مسلمان فنی نیست چون این بازیکن از نظر فنی یکی از بهترین‌های ایران است. حتماً این نیمکت‌نشینی دلیل انضباطی دارد اما تصمیم برانکو بیشتر از اینکه به محسن مسلمان ضربه بزند به تیم ضربه زده است. اگر قرار به تنبیه انضباطی محسن مسلمان بود او تا حالا متنبه شده بود اما مرغ برانکو همچنان یک پا دارد و محسن مسلمان باید نیمکت‌نشین باشد.

شرطی که محسن مسلمان برای تمدید قرارداد خود تعیین کرده، البته یکی از شرط‌های غیرمرسوم در فوتبال حرفه‌ای است! شاید منظور این بازیکن این است در صورتی در تیم می‌ماند که برانکو مشکلش را با او حل کند. به واقع هم این‌طور است. اگر برانکو مشکلش را با محسن مسلمان حل کند این بازیکن فیکس می‌شود./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز