جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
شاگردان وینفرد شفر بدون گل زده اصفهان را ترک کردند و برابر ذوب آهن شکست را پذیرفتند.
کد خبر: ۲۵۱۲۶
تیتر20 - استقلال تهران در غیاب مهاجم سنگالی‌اش بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برابر ذوب آهن با پنالتی در دقایق پایانی شکست خورد و بدون گل زده ورزشگاه فولادشهر را ترک کرد.

وینفرد شفر در این بازی تقریبا مهاجم هدف نداشت و از ابراهیمی، چشمی و باقری در خط میانی استفاده کرد تا در نیمکت نشینی انصاری و قربانی این فرشید اسماعیلی باشد که بیشتر به عنوان یک مهاجم روی دروازه ذوب آهن اقدام به موقعیت سازی کند؛ سرور جپارف و شجاعیان هم از دو بال استقلال در این بازی بودند.

با وجود پاسکاری و مالکیت توپ موفق آبی‌ها در هر دو نیمه اما آنها در شوت درون چارچوب آمار عجیبی داشتند. از 12 شوتی که بازیکنان شفر سمت دروازه رشید مظاهری روانه کردند تنها دوضربه داخل چارچوب جای داشته که برای آنها آمار ناامید کننده‌ای است.

مصدومیت شجاعیان، سرمربی آلمانی را به این تصمیم وا داشت که در دقیقه 42 تنها تعویضش در این بازی را انجام بدهد و به جای بازیکن مصدوم علی قربانی را به ترکیب اضافه کند. ورود قربانی به بازی تاثیر آنچنانی در حملات نداشت و این مهاجم هم همانند چند بازی اخیر در گلزنی اگرچه تلاش کرد اما موفق نبود.

مامه بابا تیام در بازی فینال جام حذفی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود و با وجود تمامی شایعات به این بازی نرسید تا خط حمله استقلال بدون او تمام کننده‌ای نداشته باشد. شفر ترجیح داد تا پایان بازی از اسماعیلی و قربانی در این دیدار استفاده کند. در بازی فینال هم پس از گلزنی تیام در دقیقه 36 استقلال دیگر موفق به گشودن دروازه خونه به خونه نشده بود و در آن دیدار هم قربانی به جای این مهاجم در ترکیب جای گرفته بود.

حالا وینفرد شفر برای بازی برگشت مقابل ذوب آهن باید چاره‌ای پیدا کند تا برای گلزنی و صعود به مرحله بعدی برنامه داشته باشد؛ این در صورتی است که تیام با بازگشت به تمرینات و آمادگی برای بازی ناکام باشد که البته حضور او در ترکیب شاید با روند صد در صدی این بازیکن همراه نباشد.

البته گلزنی استقلالی‌ها بیشتر به عمکلرد بازیکنان این تیم حداقل در این بازی بستگی نداشت. دروازه بان حریف هم چند موقعیت عالی گلزنی را از آبی‌ها گرفت. رشید مظاهری شب فوق العاده‌ای در فولادشهر داشت تا هم تیمی‌هایش را برای بازی برگشت مدعی صعود نگه دارد./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز