جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
استقلالی‌ها اگر نتوانند طلسم قلعه‌نویی در آزادی را تمام کنند، رویا پردازی‌های‌شان در لیگ قهرمانان خیلی زود به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۲۵۱۴۱
تیتر20 -  مساوی بدون گل در اصفهان نتیجه بدی برای استقلال نبود اما گل خوردن در دقایق پایانی، همه چیز را بهم ریخت. استقلال حالا برای صعود، باید با اختلاف بیشتر از یک گل ذوب آهن را شکست دهد و هر حالت دیگری، منجر به حذف آن‌ها یا در بهترین حالت، کشیدن شدن بازی به ضربات پنالتی خواهد شد.

پیروزی مقابل تیم قلعه‌نویی با اختلاف دو گل، اتفاقی است که استقلالی‌ها حتی یک بار هم آن را تجربه نکرده‌اند! بر خلاف برانکو که در ورزشگاه آزادی خوب قلعه‌نویی را می‌برد، ژنرال در ورزشگاه آزادی مقابل تیم سابقش کارنامه بسیار خوبی دارد. ۴ سفر آخر قلعه‌نویی به تهران برای بازی با استقلال، با برد و مساوی تمام شد. او لیگ یازدهم، پانزدهم و شانزدهم با تراکتورسازی استقلال را برد و این فصل روی نیمکت ذوب آهن با آن‌ها مساوی کرد. قلعه‌نویی حتی زمانی که در استقلال اهواز بود هم یک بار به تهران آمد و در ورزشگاه تختی توانست استقلال را متوقف کند.

تنها شکست‌های قلعه‌نویی در آزادی به استقلال، روی نیمکت سپاهان بودند. او هر دو لیگ نهم و دهم، با سپاهان به استقلال در آزادی باخت اما نتایج آن مسابقه‌ها هم در شرایط فعلی به درد استقلال نمی‌خورند. کسب نتیجه‌ای مشابه لیگ دهم که سپاهان قلعه‌نویی ۴-۳ به استقلال باخت، برای حذف استقلالی‌ها کافی خواهد بود و نتیجه ۱-۰ که در لیگ نهم بدست آمد، بهترین حالتی است که بازی را برابر خواهد کرد.

با این شرایط، استقلال برای صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید این هفته کاری را انجام دهد که تا به حال، موفق به انجام آن نشده است. به نوشته نود، شکست تیم قلعه‌نویی با اختلاف بیشتر از یک گل، تا هم رکورد خوب ژنرال در آزادی را تمام کند و هم فصل بعد، آماده رویاهای بزرگ در آسیا باشد.

نتایج قلعه‌نویی مقابل استقلال در تهران
لیگ دوم: استقلال ۰-۰ استقلال اهواز
لیگ نهم: استقلال ۱-۰ سپاهان
لیگ دهم: استقلال ۴-۳ سپاهان
لیگ یازدهم: استقلال ۲-۳ تراکتورسازی
لیگ پانزدهم: استقلال ۲-۳ تراکتورسازی
لیگ شانزهم: استقلال ۱-۲ تراکتورسازی
لیگ هفدهم: استقلال ۱-۱ ذوب آهن
ارسال نظرات
موضوعات روز