جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
پادوانی:از استقلالی‌ها بابت سورپرایز تشکر می‌کنم
مدافع استقلال تهران از اقدام هم تیمی‌هایش در جشن قهرمانی جام حذفی تشکر کرد.
کد خبر: ۲۵۱۶۱
تیتر20 - لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال چند صباحی است برای ادامه درمان مصدومیت خودش به منزل رفته از حرکت استقلالی‌ها در جشن قهرمانی سورپرایز شده وی قول داد روزی محبت هواداران آبی‌پوش را جبران خواهد کرد. با پادوانی در خصوص قهرمانی استقلال آخرین شرایط جسمانی خودش و همچنین بحث تمدید قرارداد شفر همکلام شدیم:

در خصوص آخرین شرایط خودت صحبت کن

خدا را شکر چند وقتی است شرایط بهتری پیدا کردم مدتی است برای ادامه درمان به منزل رفتم روزی دو جلسه تمرینات فیزیوتراپی انجام می‌دهم جا دارد در کادر پزشکی استقلال بابت این همه زحمت تشکر کنم.

استقلال هم قهرمان جام حذفی شد

من این بازی را به طور کامل تماشا کردم از قهرمانی تیم خیلی خوشحال شدم واقعا حق استقلال این بود که بتواند یک مقام قهرمانی را به دست آورد. تیم ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی پیدا کرد و اگر کمی خوش‌شانس بودیم و امتیازات را از ابتدای فصل جمع‌آوری می‌کردیم شاید الان ما قهرمان لیگ می‌شدیم.

بازیکنان در جشن قهرمانی برایت سنگ تمام گذاشتند

وقتی اولین بازیکن از تونل برای حضور روی سکوی قهرمانی بیرون آمد و من دیدم بازیکنان پیراهنی را پوشیده‌اند که عکس من روی آن است سورپرایز شدم از آقای شفر بابت انجام چنین کاری تشکر می‌کنم این نشان داد که تیم ما بسیار همدل است.امیدوارم روزی بتوانم زحمات و تلاش بازیکنان را بابت این اتفاق جبران کنم

بازیکنان استقلال در مصاحبه هایشان گفتند جایت در فینال خیلی خالی بود

من خیلی دوست داشتم در بازی فینال حضور داشته باشم اما به هر حال با توجه به وضعیتی که داشتم نمی‌توانستم به آبادان سفر کنم اما از همین راه دور برای تیم خیلی دعا کردم

استقلال مقابل ذوب آهن شکست خورد

واقعا استقلال بدشانس بود در نیمه اول بازی خیلی موقعیت گلزنی داشتیم که با بدشانسی از دست رفت البته خب یک 90 دقیقه دیگر باقی مانده و در بازی برگشت این نتیجه را جبران خواهیم کرد. فکر می‌کنم استقلال لیاقت آن را دارد که در هشت تیم نهایی حضور داشته باشد.

ممکن است برای بازی برگشت مقابل ذوب آهن به ورزشگاه بروید

بستگی به نظر کادرپزشکی دارد اگرکادر فنی اجازه دهد خیلی دوست دارم بعد از مدت‌ها در جو فوتبال قرار بگیرم. واقعا دلم برای بازیکنان و هواداران استقلال تنگ شده شما واقعا مردم خونگرمی دارید هنوز هم در صفحات مجازی هواداران با من تماس می‌گیرند و پیگیر وضعیتم هستند.

قرارداد شفر هم با استقلال تمدید شد

باشگاه استقلال کار بزرگی را انجام داد شفر واقعا نتایج خوبی گرفته و رابطه خوبی هم با بازیکنان برقرار کرده است مطمئن هستم با وجود شفر فصل آینده استقلال مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود او در این فصل هم کمی بدشانسی آورد و گرنه می‌توانستیم پرسپولیس را در صدر جدول بگیریم.

قرارداد خیلی از بازیکنان استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد

مطمئن هستیم همبازیانم باز هم فصل آینده در استقلال خواهند ماند چون تیم به شرایط آرمانی رسیده و بازیکنان به یک هماهنگی خوب دست یافتند. امیدوارم فصل آینده همه مهره‌های مورد نیاز کادر فنی باز هم در خدمت تیم باشند.

فصل بعد دراستقلال خواهی ماند

به قول شما ایرانی‌ها از خدایم است باز هم در استقلال حضور داشته باشم باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود دوست دارم بمانم و پاسخگوی محبت ایرانی‌ها باشم./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز