پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مسلمان نتیجه این حرکتش را می‌بیند.
کد خبر: ۲۵۳۰۷
تیتر20 - محمدرضا حاجی‌بیگی در خصوص پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل الجزیره، حواشی این بازی، داستان تمدید قرارداد برانکو، باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و ... صحبت‌های زیر را انجام داد که در ادامه می خوانید.

*ابتدا از بازی شب گذشته بگویید. خیلی بازی پر هیجانی بود.
واقعاً مردیم و زنده شدیم تا الجزیره را بردیم. پیروزی مقابل تیمی که غیرمنطقی بازی می‌کند و وقت‌کشی می‌کند سخت است. واقعاً‌ این برد چسبید.

*چه عواملی باعث این پیروزی بود؟
مسلماً مهم‌ترین عامل هواداران بودند. من دست تک‌تک آنها را می‌بوسم، چون به‌خوبی از تیم حمایت کردند. علیرغم اینکه داور هم کم‌لطفی می‌کرد، اما هوادران خویشتنداری کردند. ما در بازی رفت روی دو غافلگیری فردی دو گل خوردیم، اما توانستیم در تهران الجزیره را ببریم. دیشب بازی کاملاً دست ما بود و حتی آنها یک توپ هم روی دروازه ما نیاوردند. با این وجود داور خیلی کم‌لطفی کرد و سوت‌هایی زد که عجیب بود. در نهایت گل سیدجلال شگفتی بزرگ بازی بود. تیم ما جوانمردانه بازی کرد، اما الجزیره اینطور نبود.

*بعد از بازی عکسی منتشر شد که در آن محسن مسلمان پس از گل دوم خیلی بیخیال و خونسرد روی نیمکت نشسته بود...
مسلمان نتیجه این حرکتش را می‌بیند. البته مهم این است که ما به مرحله بعد صعود کردیم و همه هم خوشحال بودند. از همه به خصوص برانکو تشکر می‌کنم که این پیروزی را رقم زدند. این باعث می‌شود در مراحل بعدی با قدرت بازی کنیم.

*چه شد که قرارداد برانکو خیلی با سروصدا تمدید شد؟
ما همان دو ماه پیش صحبت‌های کلی را انجام دادیم و توافقات نهایی شد فقط قرار بود امضای قرارداد به پایان فصل موکول شود. ما عجله‌ای نداشتیم و خیالمان راحت بود.

*پس چرا همان دو ماه پیش در حالی که با برانکو تفاهم‌نامه امضا شده بود از طرف باشگاه اعلام شد قرارداد برانکو تمدید شده؟
مسئله‌ای وجود نداشت، همان موقع دو طرف با هم حرف زده بودند.

*یعنی حرف برانکو برای شما سند بود؟
بله، ما روی حرف برانکو حساب کردیم. دیدید که هیچ مشکلی هم پیش نیامد و قرارداد برانکو رسماً تمدید شد.

*این روز‌ها در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس صحبت زیاد است، آیا واقعا‌ً در این مورد جای امیدواری وجود دارد؟
باشگاه تلاش زیادی کرده و مسائل مهمی را هم در دادگاه مطرح شد. آنها از ما سوالاتی کردند و ما جواب‌هایی دادیم که تقریباً پاسخ‌های محکمه‌پسند است. کم پیش می‌آید فیفا پنجره‌ای که بسته را باز کند، اما ادله و استدلالات ما و همچنین عدم پیگیری باشگاه ریزه اسپور باعث شده تا به نظر خود ما برنده این پرونده باشیم. این احتمال وجود دارد که بین روز‌های سوم تا هفتم خرداد خبر‌های خوبی به هواداران بدهیم.

*به دنبال رفع محرومیت هستید یا تعلیق آن؟
ما قطعاً به دنبال رفع کامل محرومیت هستیم.

*اگر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود برنامه باشگاه برای جذب بازیکن جدید چیست؟
ان‌شاء‌الله اگر پنجره باز شود با نظر برانکو حداقل سه چهار بازیکن جدید می‌گیریم. مسلماً‌ برانکو هم بازیکنان مدنظرش را به ما معرفی می‌کند.

*در خصوص تمدید قرارداد‌ها هم صحبت می‌کنید؟
بنا این است که قرارداد همه بازیکنان را تمدید کنیم.

*حتی قرارداد مسلمان؟
این مسئله دیگر بماند. باید ببینیم شرایط چه پیش می‌آید.

*شما چند وقتی است که به‌عنوان مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس انتخاب شدید. چه شد که این مسئولیت را پذیرفتید؟
شرایطی پیش آمد که هیئت مدیره بار این مسئولیت را روی دوش من گذاشت. خودم خیلی تمایل نداشتم این مسئولیت را قبول کنم، اما خوشحالم که بتوانم کمکی به باشگاه بکنم تا از این به بعد رأی‌ها به سود باشگاه پرسپولیس باشد. تمام تلاشم را می‌کنم تا دیگر پرسپولیس اینقدر گرفتاری نداشته باشد هرچند باری که از نظر حقوقی روی دوش ماست برای سال‌های گذشته است.

*وضعیت بدهی‌های پرسپولیس به کجا رسید؟
با یک‌سری‌های تسویه کردیم به یک‌سر‌ی‌ها وعده دادیم و به افرادی دیگر چک و سفته. البته فعلاً نمی‌خواهم خیلی در خصوص این مسائل حرف بزنم، اما به‌زودی در مصاحبه‌ای در مورد تمام پرونده‌های حقوقی صحبت می‌کنم.

*این روز‌ها نمایندگان AFC به تهران آمدند تا در خصوص باشگاه پرسپولیس و دو باشگاه دیگر و همچنین بدهی آنها تحقیق کنند. ایا در شرایط فعلی خطری باشگاه پرسپولیس را تهدید می‌کند؟
ما با مسئولان AFC صحبت کردیم و موظف شدیم هرچه سریع‌تر برخی پرونده‌هارا ببندیم، اما در کل فکر نمی‌کنم خطری مارا تهدید کند وضعیت ما نسبت به دیگران بهتر است./میزان
ارسال نظرات
موضوعات روز