پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
علی شکوهی ،مدیر بازاریابی هلدینگ آرین سرمایه در گفتگو با تیتر ۲۰:
طبق مذاکرات صورت گرفته به صورت پیوسته تمامی سفارشات در زمان مقرر ارایه خواهد شد و میتسوبیشی و شرکت های همکار با آرین موتور همانند گذشته به فعالیت خود در ایران ادامه خواهند داد .
کد خبر: ۲۵۴۹۴
میتسوبیشی همکاری با ایران را ادامه خواهد داد!

تیتر20 - علی شکوهی ،مدیر بازاریابی هلدینگ آرین سرمایه در گفتگو با تیتر ۲۰ در خصوص انتشار خبرهایی مبنی بر خروج میتسوبیشی از ایران پس از خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: خوشبختانه تعامل شرکت های همکار با آرین موتور همانند میتسوبیشی ، دی اس ، بریجستون ، جک و هیتاچی بسیار مناسب است و هیچ مشکلی در روند واردات این خودروها به کشور وجود ندارد.

وی در راستای تاثیر برجام بر قبول سفارشات و تحویل به موقع خودروهای این شرکت افزود: طبق مذاکرات صورت گرفته به صورت پیوسته تمامی سفارشات در زمان مقرر ارایه خواهد شد و میتسوبیشی و شرکت های همکار با آرین موتور همانند گذشته به فعالیت خود در ایران ادامه خواهند داد .

مدیر بازاریابی و هلدینگ شرکت آرین موتور که از رونمایی جدیدترین محصول میتسوبیشی خبر داده است اعلام کرد: خودرو Eclips crossجدیدترین محصول میتسوبیشی موتورز است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا شهریور ماه سال جاری عرضه آن در ایران آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گروه آرین موتور در سال جاری برنامه های فراوانی را دارد ، اذعان داشت: این مجموعه علاوه بر عرضه خودرو Eclips cross ازبرند میتسوبیشی نیزخودرو Ds7 cross back  را نیز تا پایان بهار عرضه خواهد کرد که این امر بیانگر روابط مناسب آرین موتور با این گروههای خودرو سازی حتی پس از اتفاقات اخیر برجام است .

لازم به ذکر است که خودرو Eclips cross خودرویی ۴ سیلندر توربو با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت است و از پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری برخوردار می باشد . 

حداکثر قدرت و گشتاور این خودرو ۱۵۲ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر اعلام شده و دارای جعبه دنده CVTبا شبیه‌سازی ۸ دنده است .

بنابر برآورد های انجام شده قیمت این خودرو به طور تقریبی هم قیمت کیا اسپرتیج و فورد اسپیک خواهد بود و تا شهریورماه در بازار ایران خواهد بود.

بنا بر اطلاعات کسب شده علاوه بر خودرو Eclips cross گروه آرین موتور خودرو Ds 7 cross back را نیز تا پایان بهار عرضه می کند که این خودروی ۴سیلندری نیز دارای ۲۲۵ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و داذاب گشتاور قابل توجه ۳۰۰ نیوتن متر از دور موتور ۱۹۰۰ دور بر دقیقه  و نهایت سرعت آن ۲۳۰ کیلومتر اعلام شده است.

طبق برآوردهای انجام شده قیمت تقریبی این خودرو ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان خواهد بود./ساره نیکقدم
ارسال نظرات
موضوعات روز