شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
هلال‎محمد ضامن لژیونر شدن احمدزاده
فرشاد احمدزاده از باشگاه الخور قطر پیشنهاد دارد و قرار است به جای سروش رفیعی به این باشگاه رفته و سهمیه خارجی- آسیایی تیم قطری را پر كند.
کد خبر: ۲۵۵۱۹
تیتر20 - فرشاد البته به مدیران باشگاه پرسپولیس قول داده تحت هر شرایطی در این تیم می‌ماند و حتی به گفته حمیدرضا گرشاسبی، قسم خورده كه قراردادش را تمدید خواهد كرد اما برای این كار، از سرپرست باشگاه برای مدتی زمان خواسته تا استراحت كند و در شرایط روحی بهتری، این كار را انجام دهد. به همین علت، گرشاسبی هنوز منتظر عقد قرارداد با اوست اما حالا دیگر موضوع مذاكره فرشاد با مدیران الخور لو رفته است. در واقع سایت استاد الدوحه قطر این خبر را به صورت رسمی اعلام كرد و پرده از مذاكرات پشت پرده برداشت. البته سفر یك‌باره فرشاد به امارات و طولانی شدن مدت حضورش در دبی نیز به شایعه لژیونر شدن این بازیكن كمك كرد.

از سوی دیگر، بد نیست به یاد بیاورید كه در اواخر فصل، فرشاد با برانكو ایوانكوویچ بر سر بازوبند كاپیتانی (دیدار با پارس جنوبی جم) دچار یك‌سری مشكلات شد و قبل از آن نیز به خاطر توهین‌هایی كه بابت شكست در شهرآورد و بازی ضعیفی كه در دیدار برگشت مقابل استقلال انجام داده بود، از هواداران پرسپولیس شنید، اعلام كرد از جمع سرخپوشان جدا می‌شود. حالا بهترین فرصت برایش به وجود آمده زیرا نه قراردادی دارد، نه كسی سد راهش می‌شود و در ضمن با انتقال به قطر می‌تواند بهترین شرایط از نظر مالی و فنی را در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا 2019 تجربه كند.

فرشاد خودش را آماده این سفر كرده و آن‌طور كه یكی از دوستان نزدیكش می‌گوید، او دوست دارد برای رسیدن به تجربه لژیونر شدن هر كاری بكند. این‌ فرد كه البسه ورزشی می‌فروشد در گپ و گفت كوتاهی به ما گفت: «برای فرشاد، بازی در لیگ ایران تمام شده و باید به فكر تجربه‌های جدید باشد. این خیالی است كه خودش دارد اما باید بهترین انتخاب را داشته باشد. اگر او رفت، بدانید كه به خاطر مسائل حاشیه‌ای نیست و می‌خواهد یك تجربه جدید و انتخاب حرفه‌ای داشته باشد.»

به هر حال شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود كه پرسپولیسی‌ها باید قید فرشاد احمدزاده را بزنند اما برای جدایی این بازیكن، یك شرط نیز باقی می‌ماند.

باشگاه الخور به جای سروش رفیعی به دنبال یك هافبك بازیساز برزیلی است. اگر این بازیكن را جذب كند، در پی جذب وینگر جدید خود می‌رود. در فصلی كه گذشت، هلال محمد وینگر راست و بازیكن شماره 10 الخور بود كه با باشگاه السد قطر قراردادی 4 ساله بسته بود اما دو فصل اخیر را در باشگاه الخور حضور داشت. حالا هم قراردادش با السد به اتمام رسیده و هم مهلت حضورش در الخور. اگر این بازیكن قراردادش را با الخور تمدید كند، جا برای حضور فرشاد تنگ خواهد شد در غیر این صورت، احمدزاده فصل آینده وینگر راست الخور می‌شود و پیراهن شماره 10 را نیز به تن خواهد كرد. هلال محمد گفته می‌شود كه از باشگاه الغرافه قطر پیشنهاد دارد و اگر به الغرافه برود، جا برای فرشاد باز می‌شود. فعلاً مهم‌ترین شرط برای آبی‌پوش شدن فرشاد، همین است كه هلال محمد به الغرافه نقل مكان كند وگرنه فرشاد فصل بعد نیز در پرسپولیس خواهد ماند./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز