پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
کرمان موتور یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه طرح‌های مختلف فروش و پیش فروش خودرو است که نسبت به رقیب اصلی خود توانسته سهم بازار خوبی را کسب کرده و با توجه به نمایندگی از برند معتبری مانند هیوندای، سطح خدمات خود را بالا ببرد. این شرکت در جدیدترین اطلاعیه خود از جدیدترین شرایط فروش محصولات لیفان X50 ، X60 و لیفان ۸۲۰ رونمایی کرده که با تسهیلات بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۱۶
تیتر20 - شرکت خودروسازی کرمان موتور متولی محصولات لیفان در ایران در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان X50 ،X60 و لیفان ۸۲۰ رونمایی کرده است که همگی دارای شرایط پرداخت بسیار مناسبی هستند که متقاضیان می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت از شرایط جدید بهره‌مند شوند.

شرایط فروش لیفان ۸۲۰

این خودرو با قیمت قطعی ۹۹ میلیون تومان عرضه شده است که مشتریان می‌توانند از تسهیلات ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانی کرمان موتور برای خرید این خودرو استفاده کنند.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان اعلام شد!

شرایط فروش لیفان ایکس۶۰ – CVT

این خودرو در دو مدل عرضه شده است که با توجه به آپشن‌های موجود در آن و مدل خودرو بوده و مشتریان می‌توانند از تسهیلات ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومانی این شرکت برای خرید آنها استفاده نمایند.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان اعلام شد!

شرایط فروش لیفان ایکس۵۰

آخرین خودروی موجود در این لیست فروش نیز با قیمت ۵۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود که متقاضیان خرید آن می‌توانند از تسهیلات ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی کرمان موتور استفاده نمایند.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان اعلام شد!

نکات مهم:
گفتنی است که تمامی محصولات لیفان با شرایط ویژه فروش نقدی نیز قابل ارائه هستند.
سود تاخیر همگی محصولات ۲.۵ درصد ماهانه بوده و موعد تحویل آنها نیز یک‌ماهه قید شده است.
لیفان ۸۲۰ و لیفان ایکس۶۰ با مدل ۹۷ و ایکس۶۰ و ایکس۵۰ با مدل ۹۶ به مشتریان تحویل داده می‌شود.
سند در شرایط فروش نقدی آزاد و در فروش اقساطی در رهن خواهد بود.
تسهیلات در اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه به انتخاب مشتری اعطا می‌شود./چرخان
ارسال نظرات
موضوعات روز