جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
حلالم كنید چون به حمایت‌‌تان نیاز دارم
امید نورافکن بعد از جدایی از جمع آبی پوشان خطاب به هواداران استقلال گفت: از همه‌شان حلالیت می‌طلبم و دوست دارم بدانند كه اگر رفتم، به تیمم پشت نكردم بلكه برای افتخار‌آفرینی برای استقلال از تیم محبوبم جدا شدم.
کد خبر: ۲۵۶۲۵
تیتر20 - امید نورافكن بالاخره به آنچه دلش می‌خواست رسید. هافبک جوان استقلال پس از بیش از یك سال تحمل شرایطی كه باشگاه استقلال برایش در نظر گرفته بود دیگر تاب نیاورد و با كسب اجازه از شفر و پرداخت مبلغی بابت رضایتنامه‌‌اش راهی اروپا شد. او در آخرین صحبتی كه هفته گذشته با خبرورزشی داشت در این باره گفته بود: «خیلی خیلی دوست دارم این اتفاق قطعی شود و بتوانم در اروپا بازی كنم ولی باز هم در نهایت همه چیز را به نظر باشگاه معطوف كرده‌ام». اما با مسجل شدن حضورش در بلژیك و انتشار خبر در یكی از سایت‌های معتبر بلژیكی مشخص شد كه نورافكن به اتفاق قلی‌‌زاده دو ایرانی خواهند بود كه فصل بعد در لیگ آن كشور توپ می‌زنند. سایت «LESOIR» بلژیك با انتشار این خبر تأیید كرد مدیران باشگاه شارلوا پس از توافق با این بازیكنان هر دو را به خدمت گرفته‌اند. البته قلی‌‌زاده بازیكن آزاد بود و قراردادی با سایپا نداشت ولی امید نورافكن با جلب رضایت باشگاهش راهی اروپا خواهد شد. نورافكن در همین ارتباط در گفت‌وگویی با خبرورزشی هم شركت كرد و در این باره توضیحاتی داد.

* بالاخره به خواسته‌ات رسیدی؟

خیلی برای این روزها تلاش كردم. باور نمی‌كنید اگر بگویم در روزهایی كه هوا سرد بود و كسی دوست نداشت از خانه گرم بیرون بیاید من صبح زود با دوچرخه‌ام بیرون می‌رفتم و برای اینكه توان بدنی‌ام را تقویت كنم ركاب می‌زدم. این اتفاقی بود كه در همه روزهای سال‌های اخیر در برنامه‌ام گنجانده بودم. هدف داشتم و شكر خدا به هدفم هم رسیدم. این اتفاق برای من مانند رسیدن به یكی از پله‌های مهم ترقی در زندگی‌ام است.

* پارسال هم می‌خواستی به همین تیم شارلوا بروی؟

بله! زمانی كه آنها كاوه رضایی را می‌خواستند مرا هم خواسته بودند ولی به خاطر استقلال و اینكه نمی‌توانستم تیم را در آن شرایط تنها بگذارم به حرف باشگاه گوش كردم و از تیم جدا نشدم. ماندم و شكر خدا با تیم نایب‌قهرمان هم شدیم و سهمیه لیگ قهرمانان را گرفتیم. خیلی دوست داشتم با استقلال قهرمانی در لیگ را تجربه كنم كه نشد. گر چه امسال در جام‌ حذفی قهرمان شدیم و از این بابت خوشحالم كه یك قهرمانی را با این تیم تجربه كردم.

* قراردادت را با شرط تمدید كرده بودی؟

شرط كه نه! من در جایگاهی نیستم که برای استقلال كه هر چه دارم از این تیم است شرط تعیین كنم. با توافقی كه خود باشگاه برایم در نظر گرفت قرار بر این شده بود اگر پیشنهاد خوبی داشتم كه به پیشرفتم در فوتبال كمك می‌كرد راهی اروپا شوم. البته این هم باز با نظر باشگاه بود. برای همین دو ساله تمدید كرده بودم و این بار كه باشگاه بلژیكی به‌ طور جدی خواهان به خدمت‌گیری‌ام شد مسئولان باشگاه هم با جدایی‌ام موافقت كردند.

* این توافق آسان و راحت به دست آمد؟

نه! (خنده) مسئولان باشگاه خیلی به من لطف داشتند و می‌خواستند با افزایش قراردادم در استقلال بمانم ولی وقتی دلایلم برای جدایی از تیم و تفكراتی كه برای پیشرفتم در نظر داشتم را با آنها در میان گذاشتم متوجه شدند كه من دغدغه اصلی‌ام پول نیست و دنبال پیشرفت در فوتبال هستم.

* چقدر بابت رضایتنامه‌ات دادی؟

اینها مسائل درون باشگاهی است و اگر مسئولان صلاح بدانند خودشان رسانه‌ای می‌كنند.

* چه اهدافی در سر داری؟

قطعاً می‌خواهم پیش از هر چیز نماینده خوبی برای ایران و فوتبالش باشم. دوست دارم بعد از ایران اسم استقلال را هم در اروپا مطرح كنم. من از رده‌های پایه در این باشگاه بودم و قطعاً این موضوع را در صحبت‌هایم در بلژیك بیان می‌كنم. البته این را هم می‌دانم كه حضور من در اروپا می‌تواند برای بچه‌هایی كه دوست دارند در آكادمی استقلال توپ بزنند یا الان عضو تیم‌های پایه استقلال هستند هم ایجاد انگیزه می‌كند.

* حرفی با هواداران داری؟

از همه‌شان حلالیت می‌طلبم و دوست دارم بدانند كه اگر رفتم، به تیمم پشت نكردم بلكه برای افتخار‌آفرینی برای استقلال از تیم محبوبم جدا شدم و قطعاً باز هم به تیمم برمی‌گردم. هر جا باشم به حمایت‌های‌شان نیاز دارم و امیدوارم در این مدت توانسته باشم با فوتبالم گوشه‌ای از محبت‌های‌شان را جبران كنم./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز