چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
بارها و بارها فکر تغییر کابینت ها به ذهن همه ما خطور کرده است و هر بار دلایل زیادی هستند که ما را از تغییر دکوراسیون آشپزخانه منصرف می کنند.
کد خبر: ۲۵۶۸۲
چگونه کابینت رنگ کنیم؟ با یک اسپری معجزه کنید!

تیتر20 - بارها و بارها فکر تغییر کابینت ها به ذهن همه ما خطور کرده است و هر بار دلایل زیادی هستند که ما را از تغییر دکوراسیون آشپزخانه منصرف می کنند. اجاره ای بودن منزل یا هزینه بالای تعویض کابینت های آشپزخانه از جمله این دلایل هستند. به جای تعویض چرا بازسازی را انتخاب نمی کنید؟ باز سازی کابینت های آشپپزخانه شامل تعمیر و رنگ کردن کابینت ها می شود. در چیدانه قصد داریم رنگ کردن کابینت ها با یک اسپری را به شما آموزش دهیم!

باید علاوه بر صرفه اقتصادی به راحتی خودتان نیز فکر کنید. هرچه باشد شما یک نقاش حرفه ای کابینت نیستید! اسپری های رنگ شاید برای آشپزخانه های بزرگ با تعداد کابینت بالا به صرفه نباشند اما برای بازسازی کابینت های آشپزخانه کوچک بسیار مناسبند. با استفاده از اسپری های رنگ نیازی به ترکیب کردن رنگ و رقیق کردنش ندارید اما برای آشپزخانه های بزرگ بهتر است از رنگ قوطی استفاده کنید.

قبل از هر گونه اقدامی نسبت به رنگ کردن کابینت ها بهتر است مطلب رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه، ۱۱ اشتباه که مرتکب می شوید! را با دقت مطالعه کنید!

مرحله اول: اجزای کابینت را جدا کنید!
درب ها و دستگیره های درب های کابینت ها را جدا کنید. جدا کردن درب های کابینت به شما این امکان را می دهد تا روی سطح افقی درب کابینت ها را رنگ کنید. اسپری کردن رنگ روی آن ها در حالت عمودی باعث شره کردن رنگ و قطره قطره شدن رنگ می شود.

مرحله دوم: کابینت ها را تمیز کنید!
برای داشتن کابینت ها با رنگی زیبا باید ابتدا سطوحی از کابینت،که قرار است رنگ رویشان اسپری کنید را کاملا تمیز کنید. در تمیز کردن کابینت های اطراف گاز دقت بیش تری کنید و مطمعن شوید تمام چربی های روی کابینت ها را تمیز کرده اید. بعد از تمیز کردن اجازه دهید تا کابینت ها کاملا خشک شوند و دوباره قبل از شروع رنگ پاشی، سطوح کابینت ها را با یک دستمال کتان خشک تمیز کنید تا ذره ای پرز یا خاک باقی نماند.

مرحله سوم: سایر قسمت ها را به خوبی بپوشانید!
هر قسمتی از آشپزخانه یا کابینت ها را که نمی خواهید رنگ اسپری کنید، بپوشانید. بهتر است این کار را با نایلون انجام دهید پارچه و روزنامه گاهی اوقات رنگ پس می دهند و شما را دچار دردسر می کنند.

مرحله چهارم: رنگ را رقیق کنید!
این مرحله شامل کسانیست که رنگ قوطی تهیه کرده اند و با دستگاه اسپری یا اسپری های سم پاش قصد رنگ کردن کابینت هایشان را دارند.  در مورد رقیق کردن رنگ بهتر است از فروشنده سوال بپرسید تا برای رسیدن به رنگ مورد نظر تعداد واحدی که حلال باید اضافه کنید را تعیین کند.

مرحله پنجم: رنگ را اسپری کنید!
در اسپری کردن رنگ روی کابینت ها اصلا عجله نکنید! لایه اولیه رنگ باید بسیار نازک و یکدست باشد. بعد از اسپری کردن رنگ باید یک ساعت صبر کنید تا لایه اولیه رنگ کمی خشک شود و سپس برای لایه نهایی شروع به رنگ پاشی کنید. حداقل چهار ساعت نباید سمت کابینت ها بروید چرا که رنگ خیس پرز را جذب خود می کند و ممکن است رد انگشتانتان روی کابینت ها بماند.

حالا که کابینت هایتان را رنگ کردید نظرتان چیست لباس های کارتان را در نیاورید و با توجه به مطالب زیر به محوطه یا حیاط هم رنگ های شاد اضافه کنید؟

مرحله ششم: صبر کنید رنگ خشک شود!
باید کمی صبور باشید! بیست و چهارساعت طول می کشد تا رنگ کابینت ها کاملا خشک شود البته اگر رنگ را در همه جا یکسان پاشیده باشید! کابینت هاتون خوش رنگ!/چیدانه
ارسال نظرات
موضوعات روز