پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
بامیلو با«آف باکس» و حراج های روزانه به فروش رونق داد
بامیلو همواره از شیوه های مختلفی برای جذب مخاطبان استفاده می کند و یکی از شیوه های رونق فروش و جذب مشتری «آف باکس» است. در واقع همانگونه که فروشگاه ها برخی از محصولات خود را در مقاطع مختلف سال به حراج می گذارند بامیلو نیز هر روز برای برخی محصولاتی که فروشنده درخواست می کند حراج هایی را در نظر می گیرد.
کد خبر: ۲۵۶۹۶

بامیلو با«آف باکس» و حراج های روزانه به فروش رونق داد


تیتر20 - بامیلو یکی از فروشگاه های آنلاین کشور است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است و البته این طرفداران را مدیون کمپین های مختلفی مانند جمعه سیاه، حراج های هفتگی تحت عنوان جمعه بازار و «آف باکس» است. یکی از مزیت های این فروشگاه آنلاین نسبت به دیگر فروشگاه ها، عرضه محصولات متنوع از خواربار گرفته تا محصولات الکترونیکی و لوکس است. بسیاری از کمپین های بامیلو با استقبال فراوان مردم مواجه شد و مردم را به خوبی با این فروشگاه آنلاین آشنا کرد. محصولاتی که شاید هرگز در بازار با تخفیف به شما فروخته نشوند و یا سالی یکبار به آنها تخفیف بخورد، در بامیلو هر روزه با تخفیف عرضه می شوند.

سحر افاضلی، مدیر روابط عمومی فروشگاه آنلاین بامیلو در گفت و گو با «تیتر 20» اظهار کرد: بامیلو همواره از شیوه های مختلفی برای جذب مخاطبان استفاده می کند و یکی از شیوه های رونق فروش و جذب مشتری «آف باکس» است. در واقع همانگونه که فروشگاه ها برخی از محصولات خود را در مقاطع مختلف سال به حراج می گذارند بامیلو نیز هر روز برای برخی محصولاتی که فروشنده درخواست می کند حراج هایی را در نظر می گیرد.

او افزود: در این شیوه انواع محصولات با تخفیفات مناسب به مشتریان عرضه می شوند و از طرفی فروشندگان می توانند با عرضه محصولات خود در «آف باکس» محصولات خود را تبلیغ کرده و بازاریابی کنند. این شیوه یک روش برنده برنده است که هم به رونق فروش کمک می کند و هم برای محصولات تبلیغ می کند. به طور کلی محصولات «آف باکس» بسیار متنوع هستند و از خواربار تا گوشی های هوشمند گران قیمت را می توان در آن مشاهده کرد.

افاضلی درباره دلایل اتمام سریع برخی محصولات و شایعات به وجود آمده در این باره بیان کرد: محصولات «آف باکس» پیشنهادهای ویژه فروشندگان است و چون با تخفیف‌های جذاب ارائه می‌شود قاعدتا تعداد محدودی دارند و گاه قیمت محصولات به اندازه ای مناسب است که به سرعت موجودی به اتمام می رسد.

او درباره جمعه بازارهای هفتگی بامیلو اظهار کرد: جمعه ها فروشگاه های آنلاین بیشترین میزان فروش را دارند چراکه مردم در خانه هستند و زمان کافی برای خریدهای آنلاین صرف می کنند، برای افزایش میزان فروش در آخرین روز هفته حراج های هفتگی را تحت عنوان جمعه بازار قرار داده ایم که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است.


ارسال نظرات
موضوعات روز